Kiderült, melyek voltak tavaly a legnépszerűbb luxusautó-márkák - galéria

lamborghini
Vágólapra másolva!
Sem a pandémia, sem az Ukrajnában dúló háború nem tudta letörni a luxus iránti globális igényt, számolt be róla a Világgazdaság. Ez alól az autópiac sem kivétel, ahol a luxusmárkák bevétele dinamikus növekedést mutat a 2020-as években is. Az előrejelzések szerint a luxusautó-ipar globális szinten 2027-re már elérheti a 665 milliárd dollárt (ez nagyjából 240 ezer milliárd forint). Ennek kapcsán a következő galériás összeállításunkban a tavalyi év legnépszerűbb luxusautó-márkáit rangsoroltuk.
Vágólapra másolva!

A Luxe Digital szakportál a luxusautó-márkák online népszerűségét vizsgálta 2021-ben. Az internetes keresések megbízható előrejelzést jelentenek a piac alakulása szempontjából, segítségükkel fel lehet vázolni a következő évek globális autópiaci trendjeit.

Az alábbi galériában a legnépszerűbb felső kategóriás járműveket mutatjuk:

luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
Luxusautók, luxus, autó
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,
luxusautók, autó, márka,

A felmérésből is látszik, hogy

a jómódú fogyasztók a szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások miatt egyre nagyobb figyelemben részesítik az elektromos meghajtásokat.

A fenntarthatóság a magasabb árkategóriás autópiac legfontosabb kulcsszava és a következő években az is marad. Természetesen ehhez az kell, hogy az e-autók hatótávolságát ki tudják tolni a maximumra, illetve az is, hogy egyre bőségesebb legyen a töltőállomás infrastruktúra.

Az elektromos autózás mellett a másik iparágat meghatározó folyamat az autóipar digitalizációja. Az igények alapján az látszik, hogy a járművek közötti folyamatos kommunikáció, az önvezetés és a digitális képernyők a három legfontosabb pont, amire egy autónak szüksége lehet, ha a felső kategóriában érvényesülni akar.

A cikk kiemelt képén az olasz prémiummárka, a Lamborghini egy típusa látható.