A Fiat lefújja a Charlie Sheen reklámflimet

2015.11.24. 15:30

A színész egy hete jelentette be, hogy HIV-pozitív, és azóta egyre kínosabb részletek szivárognak ki arról, milyen házibulikat tartott pornószínészekkel és mérhetetlen kábítószerrel. Úgy látszik, ez nem nyerte el az olasz autógyártó marketingeseinek tetszését, ami a reklámszlogen ismeretében főleg nem csoda.

A Fiat pár éve már dolgoztatta a színészt, amikor az Abarth 500-hoz vele készítették el a House Arrest (háziőrizet) című reklámfilmet. A múlt héten leleplezett 124 Spider reklámfilmjét szintén Sheen főszereplésével forgatták le, de a reklámszpot valószínűleg nem fog adásba kerülni, aminek az állhat a hátterében, hogy a színész a múlt héten bejelentette: HIV-pozitív. Kiderült, ezt évek óta dollármilliós lefizetésekkel próbálta eltussolni, miközben szex- és drogorgiákat rendezett.

Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Hubert Boesl

A The Detroit Bureau azt írja a cikkében, hogy a Fiat marketingesei nem voltak elragadtatva a színész bejelentésétől, mivel úgy gondolják, hogy a már félig elkészített reklámfilm a botrány után nem lenne túl jó hatással az új Fiat 124 Spider amerikai eladásaira és a márka imázsára sem.

A reklámfilm egyik nem végleges változatát levetítették a Fiat Chrysler Automotive (FCA) Auburn Hills-i michigani központjában november 3-án, de a kocsi világpremierjének helyszínén, a múlt héten megnyitott Los Angelesi-i Autószalonon már nem lehetett látni.

A filmben állítólag egy 124 Spider látható, amit keményen meghajtanak egy kanyargós úton. Mikor megáll a sportkocsi, leereszkedik az ablaka, és ekkor már látható, hogy Sheen vezette. A színész ezután csak ennyit mond: "van, aki nézni szereti az autópornót. Én inkább csinálni." Sheen imázsához illiően amúgy a 2012-es Abarth reklámfilmnek is volt egy halvány szexuális üzenete: 

Diane Martin, a FCA szóvivője elárulta a The Detroit Bureau-nak, hogy Olivier Francois, a Fiat márkaigazgatója és egyben az FCA marketingigazgatója úgy döntött, hogy a „kreatív anyagok fiókjába” száműzi a Sheennel forgatott filmet az új 124 Spiderről.

Forrás: Fiat

Martin szerint nem kizárt, hogy később még adásba kerülhet, de ez valószínűleg csak egy udvariassági gesztus volt a részéről. A szóvivő azt is elárulta, hogy Olivier Francois és csapata nem csak azért forgat kreatív anyagokat, hogy azokat egy tévés vagy egy online kampányban felhasználja, hanem azért is, hogy azokat zártkörű rendezvényeken vagy prezentációkon vetítsék le.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK