Újabb nagy változás jön az M0-son, itt indul építkezés

Kamion, import-export, forgalom, teherszállítás
Törökbálint, 2019. március 5. Gépjárművek sorai az M0-ás autóút nyugati szakaszán, ahol naponta sok ezer külföldi és hazai áruszállító kamion is áthalad, elkerülve a fővárost. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Vágólapra másolva!
Új le- és felhajtó ágakat terveznek az M0 csomópontjánál Szigetszentmiklós térségében.
Vágólapra másolva!

A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. az uniós közbeszerzési közlönyben megjelentette az M0 autóút és az 5103. jelű összekötő út csomópont fejlesztésének befejezéséről szóló ajánlati felhívást.

A nyertes ajánlattevő feladata az M0 autóút 5103. jelű út különszintű csomópontjának déli oldalán az autópálya jobb pályájának a különszintű csomópont lehajtó és felhajtó ágának megvalósítása, és kapcsolatának kialakítása az 5103. jelű úttal.

A lehajtó ág 223 méter, a felhajtó ág 257 méter hosszan biztosítja majd az M0 és az 5103. jelű út közötti kapcsolatot. Az M0 autóúton a halásztelki és szigetszentmiklósi csomópont között megközelítőleg 2,5 kilométer hosszon az útpályán a három forgalmi sáv és üzemi sáv helyett, három forgalmi sáv és gyűjtő-elosztó sávot alakítanak ki a meglévő burkolatszélességen.

A Leshegy utcától déli irányban egy visszafordulást is biztosító kétsávos turbó körforgalmat alakítanak ki. Az 5103. jelű úton a beavatkozás hossza megközelítőleg 959 méter. A tervek szerint az 5103. jelű út Leshegy utcai csatlakozásának, és a kialakítandó turbó körforgalom közötti szakaszának, valamint a körforgalom déli, illetve nyugati ágainak burkolatrekonstrukciója és pálya korrekciója is megvalósul - írta a Magyar Építők.