DS 3 Crossback teszt galéria

Forrás: Origo
1/20
2018 decembere óta készül a francia Poissy gyárában, ez az első modell a PSA konszern új moduláris platformján (EMP1)Forrás: Origo
Forrás: Origo
2/20
A legkisebb kerekek is 16 colosak, a tesztelt modellen a legnagyobb, 18-asok segítettek a vesekő szétrázásábanForrás: Origo
Forrás: Origo
3/20
Erre aztán senki sem mondhatja, hogy földhözragadt formavilágú vagy olcsó anyaghasználatú. A Head Up Display plexije leállításkor elbújik a kormány előtti részenForrás: Origo
Forrás: Origo
4/20
DS LED VISION néven árulja a márka, és van is mire büszkének lennie. Tér nem marad bevilágítatlanul velük, és az automata fényszóró kapcsolás is jól működöttForrás: Origo
Forrás: Origo
5/20
A formai játékokat nehéz visszaadni ebben a fekete színben, pedig elég sok élt vittek bele, hogy kicsit elmaszatolják a majdnem 180 centi magas autó magasságátForrás: Origo
Forrás: Origo
6/20
A nappali menetjelző fény optikailag magasít az egyébként sem alacsony autón, de azért belsősáv-takarítót még nem csinál belőleForrás: Origo
Forrás: Origo
7/20
Alapfelszereltséggel négy, csúcskivitelben pedig öt csillagot szerzett az Euro NCAP törtéstesztjénForrás: Origo
Forrás: Origo
8/20
A csomagtérajtó nyitását is a dizájn alá rendelték: vagy a kulcsról, vagy a rendszám felé nyúlva, egy rejtett gombról lehet nyitniForrás: Origo
Forrás: Origo
9/20
Bővítés után megmarad egy lépcsőForrás: Origo
Forrás: Origo
10/20
Teljesen kitölti a pótkerék helyét a feláras Focal Electra hangrendszer mélynyomója, cserébe 12 hangszóró és 515 Watt kényezteti a fületForrás: Origo
Forrás: Origo
11/20
A tükörházon is van minta és a tető is az autó alapszínétől eltérő, de mindezt nehéz felfedezni a fekete mellettForrás: Origo
Forrás: Origo
12/20
A hatalmas hűtőrácson a DS igazán szépre sikerült jelvénye foglal helyet, az érzékelők a rendszám alatti részre kerültekForrás: Origo
Forrás: Origo
13/20
Az első ajtókon elhelyezett szellőzőrostély is rombusz alakú, a kárpit pedig az egyik legjobb része az autónakForrás: Origo
Forrás: Origo
14/20
Gyönyörűre sikerült az óraszíj minta, és a kétfajta tömésnek köszönhetően egyszerre kényelmes és tart is az ülés. A tesztelt modellben elektromosan állítható, masszírozós, három fokozatban fűthető ülés volt a vezető részéreForrás: Origo
Forrás: Origo
15/20
Mintha csak utólag vájták volna a kasztniba a rést, amin be kéne magunkat préselni, ha itt akarunk helyet foglalni. A kényelmetlenségért cserébe itt sem adtak alább a felhasznált anyagok minőségéből és az első ülések fejtámlájába nyomott DS logón is szívesen időzik el a szemünkForrás: Origo
Forrás: Origo
16/20
Ezek a kamu légbeömlők csak nekem fájnak?Forrás: Origo
Forrás: Origo
17/20
A kilincsek előzékenyen kinyílnak, amikor kulccsal a zsebünkben közelítünk az autó felé. Ha akarjuk, manuálisan megnyomva is nyithatóak, alatta egy kulcslyukkal – gondoltak a mérnökök rá, mi van, ha lemerül az akksiForrás: Origo
Forrás: Origo
18/20
Egy dob, két vég, ráadásul sokkal nagyobb, mint amit indokolna az autó. Nekem az ekkora túlzások bazárivá teszik, de kinek a pap, kinek a papnéForrás: Origo
Forrás: Origo
19/20
A kipróbált PureTech155 a legerősebb változat. Háromhengeres turbómotorjával 8,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 208 km/hForrás: Origo
Forrás: Origo
20/20
Ahogy oly sok más crossover, úgy ez sem kapható 4x4-hajtással. A teljes hossza 4,18 méterForrás: Origo