Toyota Corolla Trek 1.8 Hybrid teszt (2021) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/19
Inkább klasszikus, mintsem sportkombi a Corolla, még ha Sports Tourernek is hívják. Az ötajtóséval egyezik a hátsó lámpa, a szedáné másmilyenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/19
Az alapmodell is LED-es fényszórókat kap, a Trekhez már projektoros bi-LED rendszert kapunk, a csúcskivitelhez pedig mátrix is kérhetőForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/19
2,7 méteres a tengelytáv, ennek megfelelően tágas az utastér. A vérbeli terepkombikkal ellentétben ehhez felárért sincsen 4x4-hajtásForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/19
Kifejezetten a Trek változat sajátja ez a felnidizájn. Jól néz ki és 17 colos méretével még eltúlzottnak sem mondhatóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/19
Igényes, többségében puha felületű a műszerfal, viszont az ajtóknál túlzottan belóg a lábtérbe, könnyen beverhetjük a térdünketForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/19
A szélső műszerek analóg mutatósak, középen viszont színes kijelzőn jelennek meg az információk. Túl sok a betűméret és –stílus, kissé kaotikus a megjelenítésForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/19
Szó szerint kilóg a műszerfalból a középső érintőkijelző. A szoftver egyszerű grafikát kapott, viszont egész gyors. Van okostelefon tükrözés, gyári navigáció nincs, de nem is hiányzikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/19
Teljesen önállóan, saját kijelzővel és gombokkal működik a szellőzés. A klíma elektromos, a fűtéshez viszont a benzinmotor hűtővize szükséges. Kapcsolható ülés- és kormánymelegítés isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/19
Váltókarnak tűnik, de valójában csak irányváltót kezel a sofőr, elég lenne helyette néhány kapcsoló is. Elektromos a kézifék, kapcsolható villanyautó-üzemmmód is, de csak rövid ideig és alacsony sebességnél működikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/19
Öblös tároló a kartámasz alatt, töltőcsatlakozókkalForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/19
Elölről jóval karakteresebb lett az elődnél, az orr-részt bizonyára a házon prémiummárka, a Lexus inspirálhattaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/19
Senkit ne tévesszen meg a bekoszolva is mutatós Trek kivitel, a Corolla nem terepjáró, viszont a 2 centis emelés jól jön a városban és azon kívül isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/19
Messze az autó legjobb része a szemtelenül keveset fogyasztó hibrid hajtáslánc. Váltó és kuplung nélküli erőátvitel, a világ legjobb hatásfokú, szériában gyártott belsőégésű motorja és persze a villanymotor a legfőbb részeiForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/19
Fotelszerűen kényelmesek az első ülések, jó oldaltartás és egész feszes tömés fokozza a kényelmet. Igényes a kárpitozás és annak varrása, a barna és világosszürke színek feldobják az utasteretForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/19
Érthetetlenül magas a kardánbox első része, emiatt nehezen hozzáférhető a vezeték nélküli töltéssel felszerelt telefontárolóForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/19
Van hely bőven hátul is, négyen hosszú távon is kényelemben utazhatnak, nagyok az ablakok, jó a kilátás, az ajtó is széles szögben nyílikForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/19
Az akkumulátor a hátsó ülések alatt van, a csomagtér 597 literes, megfordítható álpadlóval, tárolókkal, rögzítőfülekkel várja a családi cipekedéstForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/19
Nem feltétlen jó ötlet a csomagtérajtóra szerelt rolópótlék. A tesztautón már törött volt az egyik rögzítés, ezért néha zörgöttForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Toyota
19/19
Álló helyzetből 11,1 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 180 km/h. A menetteljesítményei épp csak átlagosak, de úgyis hamar rászoktatja vezetőjét a takarékos stílusraForrás: Toyota