Chevrolet Corvette C4 veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/24
Lapos a szélvédő, a C4 övvonala az előd hullámaihoz képest rengeteget szelídült, az alaktényező (Cw) 0,34Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/24
Minden irányba, még felfelé is nagyszerű a kilátás, az üvegházhatást a légkondicionáló enyhítiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/24
Rengeteg a gomb és a kijelző, jellegzetes az utasülés előtti dudor. Utóbbiban (és a kormányban) még nincsen légzsák, csak a későbbi kiadások kaptakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/24
Igény szerint mérföld/órában vagy km/h-ban mutat a digitális sebességmérő, középen a fedélzeti számítógép képernyőjeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/24
Kitűnő a Delco hifirendszer, alatta a légkondi panelje látható, felette pedig a fedélzeti számítógép gombjaiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/24
Magas a középkonzol, innen mozgathatók az ablakok és a visszapillantók isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/24
Igazi nyolcvanas évek: kazettatároló a kartámasz alatt. A sárga gombbal a csomagtartó nyithatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/24
Tornamutatvány a be- meg kijutás, de jó ülni a kiváló tartású bőrülésekben, nem sokkal az út felettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/24
Az ülések mindkét kartámaszán vannak kapcsolók, ez a csoport a deréktámaszt és a hátmasszírozást állítjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/24
Kisautósan rövid a tengelytáv, a hátsó szélvédő ennél a szériánál alakult át üvegkupoláváForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/24
Masszívak és keretnélküliek az ajtók, a színezett üveg alapból járt, a tükrök pedig fűthetőkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/24
1989-ig kifogásolható minőségűek voltak a műanyag elemek, köztük a belső kilincsek isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/24
Az előddel ellentétben itt a tetőt csavarok rögzítik, ezért időbe telik targává alakítani a kocsitForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/24
Nem túl nagy a csomagtér és körülményes is belepakolni. Leszerelve a targatetőnek is itt van a helyeForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/24
A kisebb holmiknak a csomagtérben kis zárható tárolókat alakítottak kiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/24
Hatalmas fedél alatt, a farrész közepén rejtőzik a tanksapkaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/24
Részlegesen önzáró differenciálmű is segíti a menetstabilitást, vagy, ha valaki vadulni akar, a farolástForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/24
1988-ig csak ezekkel a csodaszép alufelnikkel adták, később bővült a választékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/24
Szó sincs merev hídról, minden lengőkar könnyűfém. A kipufogó felett látható a műanyag laprugóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/24
Mind a négy keréken ausztrál Girlock gyártmányű hűtött tárcsafék dolgozikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/24
A bukólámpák a nyolcvanas években jöttek igazán divatba, a Corvette-nél a C2-től a C5-ig minden generáció ilyenekkel futottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
22/24
Vasblokkos, könnyűfém hengerfejes V8-as motor, hengerenkénti befecskendezésselForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
23/24
Könnyű hozzáférni a motorhoz. A Chevy Camarót és a Pontiac Firebirdöt is ez az 5,7-es gép vitteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
24/24
Ebből a Corvette-generációból összesen 358 180 példány készült, természetesen műanyag karosszériávalForrás: Retro Mobil