Opel Zafira-e Life teszt (2022) galéria

Forrás: Ruschel Zoltán
1/23
Csak a fényszóró és a hűtőmaszk különbözteti meg az alapokat adó Peugeot Travellertől és társaitólForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
2/23
Ez a nyújtott karosszéria, de a rövidebb kivitel is csak pár centivel marad 5 méter alatt. Haszonjármű változata a dízelként kapható VivaroForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
3/23
Kapható Citroen és Toyota logóval is, utóbbiból nincs elektromos, a többiből viszont idénre a belső égésű motoros változatok tűntek elForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
4/23
Felülni kell a vezetőülésbe, ami elektromos állítást, fűtést és masszázst is kapottForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
5/23
Klasszikus analóg (mutatós) műszereket építettek be, fordulatszám- helyett teljesítménymérővel. Középen kicsi, színes információs képernyő tájékoztatForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
6/23
Hagyományos váltókar helyett pöcökkel lehet irányt váltani, a parkolóállás és a fokozott visszatáplálású B-fokozat nyomógombosForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
7/23
Hasznos a különálló klímapanel, a kormányoszlopon látszik a ledugózott gyújtáskapcsoló. Hat direktgomb is került a nem túl nagy érintőképernyő melléForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
8/23
Bőven lenne hely a motortérben egy tárolónak, de sajnos nem gondoltak rá a tervezőkForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
9/23
Mutatósak a szériában adott, 17 colos könnyűfém felnik. Francia és (jobbkormányos Vauxhallként) angol gyártású a Zafira LifeForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
10/23
LED helyett xenon fényszórót kapunk, az is csak a tompítottban, de jól világít. Alul a ködlámpa kanyarfényként segít a városbanForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
11/23
A bal első keréknél találjuk a CCS/Type2 töltőcsatlakozót. Váltóáramról 7,4 (felárért 11), villámtöltőről pedig 100 kW-tal tudunk tölteniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
12/23
Nyilvános oszlopnál töltve rendszerint fizetni kell, érdemes lehet otthonra vagy a cég telephelyére wallboxot telepíteniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
13/23
Lehet beszállni! Minden ajtó hatalmas, és persze belül ennek megfelelő tágasság vár minden utast. A tolóajtók elektromosak, távirányítással is nyithatókForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
14/23
Kényelmesen terpeszkedhetünk, hely bőven van minden irányban. A középső, VIP ülések menetiránynak háttal is használhatókForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
15/23
Profi asztalka hajtható ki a multifunkciós tárolóból, ha ez kevés, az első ülések hátán is van 1-1. A variálási lehetőségek szinte korlátlanokForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
16/23
Leghátul is könnyedén elfér három felnőtt, minden ülés egyenértékű. Akár 5 isofix gyerekülés is lehet a fedélzetenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
17/23
Minden hátsó ülés tologatható (állítható a háttámlával), illetve kivehetők és áthelyezhetők, ahogy épp az adott helyzet megkívánjaForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
18/23
Nem nyitható, mégis hasznos a dupla panorámaüveg. Hátul önállóan szabályozható klíma van a tetőn, nem fog senki fázni vagy megsülniForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
19/23
Hasznos a külön nyitható hátsó ablak, amit szűk helyen is tudunk használni kisebb csomagok pakolásáhozForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
20/23
Tágas a csomagtartó, krómozott kampókhoz rögzíthetők a holmik. Sajnos itt kell elhelyezni a töltőkábeleket isForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
21/23
Hasznos, hogy van 220 voltos csatlakozó is a fedélzetenForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
22/23
5,3 méteres hosszával és 2 méteres szélességével nem marad észrevétlen az utakon. Mindkét változatnál egyforma, 3,27 méteres a tengelytávForrás: Ruschel Zoltán
Forrás: Ruschel Zoltán
23/23
A narancsmetál szín, a sötétített ablakok és a kerekek egész látványossá teszik a sablonos furgon formákatForrás: Ruschel Zoltán