Idén stagnálhat a világ reklámpiaca

Vágólapra másolva!
Vágólapra másolva!

A japán gazdaság elhúzódó válsága és a vártnál lassabb európai fellendülés miatt idén kis mértékben szűkülhet a világ reklámpiaca - írja keddi számában a Zenith Optimedia prognózisa alapján a Napi Gazdaság. A cég szerint a reklámpiac 2003-ban 3,2, 2004-ben pedig 4,9 százalékkal bővülhet.

A Zenith számításai szerint idén a hagyományos médiában 302,03 milliárd dollárt költhetne reklámra a vállalatok világszerte, ami 0,5 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál. Korábban a cég a reklámpiac idei, 0,8 százalékos bővülését valószínűsítette.

(Üzleti Negyed)

Korábban:

Idén 15-16 százalékkal nőhet a reklámtorta
(2002. június 25.)