Növelnék az Aréna Plaza látogatottságát

Vágólapra másolva!
Növelnék az Aréna Plaza látogatottságát a tulajdonosok, erre egymillió eurós marketing kampányt indítottak - mondta Mat Webb-Jenkins, a tulajdonos Active Asset Investment Management (aAIM) befektetési igazgatója szerdán Budapesten.
Vágólapra másolva!

A tulajdonos portfóliójában a magyar befektetés 10 százalékot képvisel, és értéke megegyezik a tavaly augusztusi vételi árral, ami 390 millió euró volt - mondta a befektetési igazgató.

A bevásárló és szórakoztató központ elhelyezkedését nem ítélte hátrányosnak a forgalom szempontjából Mat Webb-Jenkins, hozzátéve: a helyszín autóval jól megközelíthető, és ingyenes a parkolás. Ezért többségben vannak az autóval érkező látogatók, az egymillió eurós kampány az ő számukat is növelni kívánja.

Az angol befektető újabb magyarországi befektetési lehetőségeket vizsgál, ezek között vidéki helyszínek is szerepelnek. Ennél többet viszont nem árult el Candace Valiunas, az aAIM vagyonkezelési és tranzakciós igazgatója. Arra a kérdésre, hogy a lengyel, cseh és magyar befektetési klíma között lát-e különbséget, nemleges választ adott.

A DTZ-t azért választotta üzemeltetőnek az angol tulajdonos, mivel több országban is együtt dolgoznak. A DTZ által összeállított anyagból kiderül, hogy júniusra 15-20 százalékkal nőtt a látogatottság az előző hónapokhoz képest. Ezt az induló reklám kampánynak tudja be a cég. A havi átlagos forgalom 3 milliárd forint.

Az Aréna Plaza már megtelt bérlőkkel, az átlagos bérleti idő 8 év, több világmárka itt jelent meg először Magyarországon.