Randialkalmazást vezetett be egy bank az USA-ban

2018.09.18. 07:00

Az oregoni Umpqua Bank többéves tesztelés után indította el alkalmazását, aminek segítségével az ügyfelek ki tudják választani az ügyintézők közül, hogy melyikük a legszimpatikusabb, és ki lehet a legnagyobb segítségükre.

Számos bank döntött úgy, hogy startupokba fekteti pénzét, és a technológia térnyerését meglovagolva ügyfeleik hűségét tovább mélyíti.

Az Umpqua például a héten indította el alkalmazását, ami lehetővé teszi ügyfeleik számára, hogy áttekintsék az ügyintézők adatlapját, ahol ráadásul még kommunikálhatnak is velük, mielőtt elsétálnának a bankba. A profilokban fényképek, rövid bemutatkozás, valamint a banki tapasztalatokról is szó esik.

IllusztrációForrás: AFP/Sputnik/Jeenah Moon

A bank jelenleg 270 fiókteleppel rendelkezik az Egyesült Államok nyugati részén.

Az Umpqua stratégiája nemcsak arra való jó, hogy megteremtsük a vásárlók kényelmét, hanem arra is, hogy kiszélesítsük és mélyítsük az ügyfélkapcsolatot – nyilatkozta Eve Callahan az Umpqua Bank kommunikációs vezetője.

De nem csak az oregoni bank lépte át a huszonegyedik század technológiai küszöbét. A Bank of America rendszerében már arra is van lehetőség, hogy

videókonferencia segítségével intézzék banki teendőiket az ügyfelek – sőt, a személyre szabott fiókjuk eléréshez elég egy tablet vagy egy okostelefon is.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK