Elindult a Nagy Versenykultúra Teszt a DUE Médiahálózat és a Gazdasági Versenyhivatal szervezésében. Aki kitölti, annak segít kiigazodni a gazdasági világban, és olyan hétköznapi dolgokra is rávilágít a játék, mint a megtévesztő reklámok és a tisztességtelen webáruházi ajánlatok.

A hétköznapokban már sokan találkozhattak megtévesztő hirdetésekkel, összehasonlító tiltott reklámokkal, tisztességtelen webáruházi ajánlatokkal. A fogyasztói tudatosság és a gazdasági versenyterület témakörében indított edukatív játékot immáron másodjára Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra Teszt néven a DUE Médiahálózat. A teszt segít az ilyen jellegű csalások kivédésében, ezzel segítséget is nyújt a mindennapokban, de ezen felül még nyerni is lehet vele.

Segít felismerni a tisztességtelen webáruházi ajánlatokat a másodjára indult Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra TesztForrás: Thinkstock

Az edukatív, szórakoztató tesztet bárki kitöltheti nagyjából 10 perc alatt a www.versenyteszt.hu oldalon, de a nyereményjátékban csak a 14-24 éves kor közöttiek vehetnek részt.

Az online teszt számítógépen és okostelefonon is kitölthető egészen 2019. december 5-ig. Ezt követően december 6-án a szervezők jutalomsorsolást rendeznek azok között, akik regisztráltak a játékba, megfelelnek a korosztályi kritériumnak és végig kitöltötték az edukatív tesztet.

A fődíj egy 60 ezer forint értékű, műszaki cikkre beváltható ajándékutalvány.

A tesztet a DUE Médiahálózat készítette a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával.