Sajtóértesülések szerint az Adevinta-eBay üzlet 9,2 milliárd dollár értékű lehet. Az eBay gyakorlatilag azóta csúszik lefelé, amióta különváltak a PayPay-lal. Utána ráadásul megváltak a StubHub jegyértékesítő oldaltól is, amelyet a Viagogo nevű botránycégnek adtak el 4 milliárd dollárért.
Az eladások után az eBay-nek mára gyakorlatilag csak saját online piactere maradt, most viszont még ebből is le kell csípniük néhány darabot annak érdekében, hogy az évek során egyre nehezebb helyzetbe került vállalatot valahogy a víz fölött tartsák.
Idén ráadásul az internetes cégek versenyében is hátrébb kerültek, hiszen a Walmart megellőzte az eBay-t, mint az Egyesült Államok második legnagyobb e-kereskedelmi vállalata.
Az apróhirdetéssel foglalkozó részleg eladása után azonban a cég értéke már csalogató lehet néhány vállalat számára, hiszen nagyjából 40 milliárd dollárért fel lehetne vásárolni. Az Amazon valószínűleg próbálkozni sem fog, mert egy ilyen lépést versenyellenesnek tartana a szabályozó hatóság és megakadályozná. Azonban több kínai cég is érdeklődhet az eBay iránt, a legvalószínűbbnek az Alibaba tűnik.