Fontos hidakkal épül egy magyarországi autópálya befejező szakasza - képek

Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Vágólapra másolva!
A horvát határig vezető 20 kilométeres szakaszon a forgalom fenntartása érdekében csak a legvégén kerül a helyére a hídszerkezet a Villány-Mohács vasútvonalon. A Magyar Építők segítségével bemutatjuk, hogyan halad a Strabag és a Duna Aszfalt kivitelezésében megvalósuló autópálya-fejlesztés. 
Vágólapra másolva!

Már az utolsó simításokat végzik az M6-os autópálya befejező szakaszán épülő vasúti hídon és a völgyhídon is. A Bóly és a horvát határnál fekvő Ivándárda közötti 20 kilométeres utat a Strabag Építő Kft. és Duna Aszfalt Zrt. konzorciuma kivitelezi nettó 88,6 milliárd forintos szerződéses értéken.

A töltések és a bevágások már elkészültek, viszont az aszfaltozási, valamint a pályaszerkezet- és műtárgyépítési munkák még javában folynak.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásának alapkövét 2021 júliusában helyezték el, a projekt emlékezetes híre volt, amikor teljes harci díszben pompázó katonák avar kori sírjait tárták fel.

Galériánkban bemutatjuk, hol tart most az építkezés:

Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése
Az M6-os autópálya hídjainak építkezése

Az érintett szakasz 26,6 méteres koronaszélességgel és burkolt leállósávval készül, és három különszintű csomópont is épül hozzá: az M6-M60 elválási, a Bóly-keleti és a Villányi csomópont.

A beruházás során komplex pihenőhely létesül Nagynyárádnál, komplex ellenőrzőhely Ivándárda mellett és mérnökségi telep Babarcon.

Az autópálya értékét növeli majd 16 műtárgy is, melyek közül a legjelentősebbek a Villány-Mohács vasútvonalon átvezető híd, illetve a Majsi-vízfolyás és a Szilvás-patak feletti völgyhidak.