Egy transznemű aktivistát kezdett reklámozni egy amerikai sörgyár, otthagyták a vásárlók

Vágólapra másolva!
Ötmilliárd dollárra (1728 milliárd forint) becsülik a kárt, amit a transznemű tiktokkert középpontba állító kampány okozott az Anheuser-Busch vállalatnak. Visszaestek az eladások és a cég részvényeinek árfolyama is ingadozik - írja a vg.hu
Vágólapra másolva!

Az Anheuser-Busch vállalat

Dylan Mulvaney transznemű TikTok-hírességgel készült kampánya óta a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni,

ahogyan a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik.

A problémát csak néhány hét után ismerte fel az Anheuser-Busch óriásvállalat. Előbb szabadságra küldték a felelősöket, majd

kirúgták a külsős marketingtanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak,

amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják a sört.

Az akció mintegy ötmilliárd dollár (1728 milliárd forint) veszteséggel járhat a cégnek, ennyivel eshetett a vállalat értéke.

A cég vezérigazgatója, Michel Doukeris már azt is bejelentette, hogy a nyáron háromszorosára növelik a marketingköltéseiket, hogy visszacsábítsák a fogyasztókat.