Vágólapra másolva!
Eddig a tévéből szólt a zene a Tescóban, de a karácsonyi vásárra már saját rádióval készülnek. Nálunk popra építik az értékesíthető reklámidők közötti blokkokat.
Vágólapra másolva!

Karácsonyra időzíti a Tesco az áruházaiban hallható rádió beindítását, amelynek zenei összeállítását hazai dj-k végzik majd. Az áruházlánc megfogalmazása szerint a pop lesz a hajtóerő, a kereskedelmi rádiók többsége által játszott slágerekkel könnyedén a 16-55 éves korosztály kedvére tehetnek. A zenék 60-40%-ban magyar előadók számai lesznek, arról egyelőre nincs információnk, hogy melyik dj-kel kötnek szerződést a válogatás lebonyolítására.

Nemcsak Magyarországon újítanak, a zenei felhozatal minden országnál különböző, a lokális bevásárló közösségre szabott. Az íreknél például a szerkesztés összefonódik a helyi jogvédők szervezetektől eltávolodott zenészek támogatásával, kizárólag az ő zenéik szólnak a polcok között; Angliában biztosra mennek, a sziget folyamatosan hype-olt pop-rock formációira alapoznak.

Forrás: [origo]

Nálunk a Tesco évtizedes partnere, a Mood Media felügyeli majd a műsorok elkésztését, amelyekben jelentős szerep jut az áruház saját akcióinak promójára is. A Tesco persze hű marad eredeti profiljához, a hasznos műsoridő egy részét külső hirdetőknek értékesítik. Azt is figyelembe veszik, hogy mikor mennyi vásárló célozható meg, így a rádió zenei és hirdetési tetőpontját valószínűleg a legnagyobb tömegben tapasztalhatjuk majd, nem a hajnali látogatások során.