Red Bull
Sebastian Vettel (1.): "Nagyon jól sikerült az időmérőm, az eredményen is látszik, hogy visszatért az önbizalmam, ma már sokkal jobban éreztem magam az autóban, mint tegnap. Ezúton is szeretném megköszönni a csapatomnak azt a kemény munkát, amelyet egész éjszaka végeztek. Nagyon sok mindenen változtattunk az autón, és a végeredményből ítélve megérte fennmaradniuk a srácoknak."
Mark Webber (6.): "A harmadik sor nem igazán az a hely, amelyre számítottam, és amellyel elégedett lennék, de ez van, amikor nem tudom kihozni a maximumot az autóból és a gumikból. A KERS ma egy kicsit "rendetlenkedett", a Q2-ben egyáltalán nem tudtam használni, de a Q3 utolsó körében működött, azonban még így sem tudtam elég gyors kört futni. Holnap visszatérünk a pályára, és meglátjuk, mit sikerül összehozni."
McLaren
Lewis Hamilton (2.): "Nagyszerű látni, hogy a rajtrács első két sorába két Vodafone McLaren Mercedes autó is bekerült - ez azt mutatja, hogy valóban gyorsak vagyunk. Mindenki nagyszerű munkát végzett a csapatban, igazán versenyképesek voltunk ma. A Q3 egy adott szakaszában én voltam előnyben fél tizedmásodperccel. Azonban az egyik kanyarban egy kicsit kisodródtam, aminek nagy megcsúszás lett a vége, s ezzel elvesztettem azt a kis előnyt. Most már mindegy, mára ez jutott, a holnapi versenyt pedig bizakodva és izgatottan várom. Tegnap nagyon jól sikerültek a hosszú etapjaink, de ma este még dolgoznunk kell, hogy ezt a tempót átmentsük vasárnapra. Harcolni fogunk, egy jó rajttal reális esélyünk van a győzelemre."
Jenson Button (3.): "Mindent egybevetve örülök a 3. helynek. A pálya tiszta oldaláról rajtolhatok, bizakodva várom a versenyt. Amikor az ember ilyen kevéssel marad le a pole pozícióról, mint ma én, elkezd gondolkodni, hogy biztosan lehetett volna még gyorsulni egy keveset, hiszen csak 2 tizedmásodperc volt a hátrány. Ugyanakkor úgy vélem, hogy tényleg jó kvalifikációs kört futottam. Az igazat megvallva mostanában volt némi gondom az időmérőkön. Persze élvezem, amikor vasárnap délutánonként támadó üzemmódba kapcsolhatok és előzgethetek, de az ember csak fut az eredmény után, ha nem az első két sor valamelyikéből indult. Ezen a hétvégén viszont már a rajttól kezdve a győzelemért harcolhatok - természetesen ez lesz a célom holnap délután."
Ferrari
Felipe Massa (4.): "Rendszerint a legnagyobb ellenfeleink kitalálnak valami extrát az időmérőre, amire mi a versenyeken eredményesen tudunk válaszolni. Holnap meglátjuk, hogy ez a mostanság tapasztalt íratlan szabály megismétlődik-e ezen a pályán is. Remélem, hogy a futamon is olyan versenyképes lesz az autóm, mint amilyen ma volt az időmérőn. Reggel ugyan volt némi gondunk vele, mert egy kicsit túlkormányzottan viselkedett, állítgattunk egy kicsit, aminek az lett a vége, hogy alulkormányozott lett, így megint dolgoztunk rajta, módosítottunk az első szárnyon is, így az autó irányíthatósága rengeteget javult. Nagyon nehéz megjósolni, hogy holnap hány kiállásunk lesz, nem lehetetlen a négy, de a háromnak nagyobb a valószínűsége, sok múlik majd azon, hogy a verseny első szakaszát milyen körülmények között autózzuk. Hogy milyen érzés idén először a csapattársam előtt végezni? Nem rossz, de mit számít ez, amikor ennyien vannak előttünk? Nagyon remélem, hogy nem is olyan sokára már mi leszünk a legjobbak az időmérőkön. Most nem tudtam 1:20 alá menni, a McLarennek és a Red Bullnak viszont sikerült, nagyon erősek ezen a pályán is, majd meglátjuk, hogy mi sül ki ebből holnap. Az egyetlen dolog, ami aggaszt, hogy a pálya piszkosabb feléről kell indulnom, nagyon jól tudom, hogy ez milyen veszélyekkel jár itt."
Fernando Alonso (5.): "Pontosan ugyanazt az eredményt sikerült elérnem, mint egy hete (valójában egy helyezéssel rosszabbat - a szerk.), őszintén szólva nem vagyok elégedett vele, de csalódott sem vagyok miatta. A Q3-ban nem sikerült egy tökéletes kört összehozni, de ettől függetlenül inkább indulok az ötödik helyről, azaz a pálya tisztábbik feléről, mintsem a negyedikről. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy a Q3-ra a Red Bull mindig megtalálja a "varázsgombot", amelytől hirtelen gyorsabbak lesznek, aztán a versenyen ezt már valahogy nem sikerül bekapcsolniuk. Ezen a pályán mindig nagyon nehéz az előzés, és nem hiszem, hogy a DRS ezen sokat fog változtatni, egy jól kihasznált szélárnyéknak viszont annál nagyobb jelentősége lehet holnap. Mindenesetre megpróbálunk minél előrébb jutni a versenyen, itt nagyon sokat számít, hogy milyen munkát végeznek a srácok a bokszutcában, három vagy négy kiállással számolunk. Bármi megtörténhet a holnapi futamon, nagyon nyílt versenyre számítok."
Mercedes
Nico Rosberg (7.): "A ma reggeli edzésen sikerült jó beállítást találni, aminek az eredménye a 7. hely lett a Q3-ban, ami szerintem nem rossz. Elégedett vagyok, hogy sikerült egy garnitúra lágy gumit is megspórolni, ami reményeim szerint segíteni fog abban, hogy holnap értékes pontokat szerezhessünk."
Michael Schumacher (9.): "Az egyetlen pozitív dolog, amelyet a mai időmérővel kapcsolatban ki tudok emelni, az az, hogy a pálya jobbik feléről rajtolhatok, a 9. helyről. Ugyanakkor még egy csomó dolgot ki kell derítenünk, többek között azt, hogy az első két szektorban miért nem voltunk olyan eredményesek ma. A kemény gumik egészen jól viselkedtek, a szuperlággyal viszont meggyűlt a bajom, aminek az okát ugyancsak ki kell még deríteni. Mint mindig, most is megpróbáljuk majd a legtöbbet kihozni a holnapi versenyből."
Force India
Adrian Sutil (8.): "Nagyon elégedett vagyok a mai időmérővel, és külön öröm, hogy ez már a második verseny zsinórban, amelyen a 8. helyről rajtolhatok. Ma reggel az utolsó szabadedzésen még elég sok problémával küszködtünk, amelyek közül a tapadás hiánya volt a legzavaróbb. Délutánra rengeteg dolgot változtattunk az autón - a jelek szerint helyesen -, így az időmérőn már sokkal jobb volt az autó, és sikerült összehozni egy jó köridőt. Régebben nem voltunk túl eredményesek a Hungaroringen, mert nagyon sokat számít a maximális leszorítóerő, most viszont jó látni, hogy itt is versenyképesek vagyunk."
Paul di Resta (11.): "A 11. helyről rajtolni nem rossz, de őszintén szólva azt reméltem, hogy sikerül előrébb kerülnöm a rajtrácson. Úgy érzem, a Q2 utolsó körében még egy kicsit jobban is odatehettem volna magam, ennek ellenére elég jó helyen vagyok ahhoz, hogy holnap pontokat gyűjthessek, annál is inkább, mert a pálya tisztábbik feléről indulhatok. Az edzéseken bebizonyosodott, hogy az autónk nagyon versenyképes hosszabb távon is, amit remélem, kamatoztatni is tudunk majd a holnapi futamon."
Sauber
Sergio Pérez (10.): "Nagyon boldog vagyok! Ez a második alkalom, hogy sikerül bejutnom a Q3-ba, és az első, amikor örülhetek is ennek. A Q2-ben futott leggyorsabb köröm igazán jó volt, azt hiszem, ma kihoztuk magunkból a maximumot. A csapat nagyon jól alkalmazkodott a körülményekhez, és a stratégiánk is igazán jónak bizonyult. De az számít igazán, ami majd holnap történik. A versenytempónk jónak ígérkezik, remélem, előrébb tudunk lépni, és be tudunk gyűjteni néhány értékes pontot."
Kobajasi Kamui (13.): "A ma délelőtti szabadedzésen nagyon sokat szenvedtünk, az időmérőn viszont már jobban mentek a dolgok. Nem volt könnyű, hiszen módosítottuk a beállításokat, de közben a körülmények is változtak. Az utolsó gyors köröm a Q2-ben rendben volt, de sajnos nem elég a Q3-ba való bekerüléshez. Holnap természetesen a pontszerzés a cél. Úgy érzem, hogy mind a két gumikeverék elég rövid életű, ami izgalmassá teheti a versenyt."
Renault
Vitalij Petrov (12.): "A változékony idő miatt nehézségeink voltak a gumik felmelegítésével, de volt némi problémám azzal is, hogy az autóm alulkormányozottként viselkedett, aminek az lett az eredménye, hogy lecsúsztam a Q3-ról. A Sauber egyre versenyképesebb ellenfélnek bizonyul velünk szemben, ezért mielőbb meg kell találnunk a problémáink megoldását. Leginkább azon kellene változtatni, hogy mostanában az időmérőkön nem vagyunk elég jók, úgy érzem, hogy sokkal több van bennünk, ami, remélem, a holnapi versenyen ki is fog jönni."
Nick Heidfeld (14.): "A 14. hely nem az az eredmény, amelyre ma gondoltunk, amikor kijöttünk a garázsból az időmérőre, de sajnos ez jól mutatja, hogy jelenleg hol állunk a mezőnyben. Nagyon keményen dolgozunk azon, hogy még többet hozzunk ki az autóból, és szokás szerint holnap megpróbálunk a jobb helyekért harcolni. Ehhez jó rajtra és okos stratégiára is szükség lesz, meglátjuk, hogy mi jön ebből össze a futamon."
Williams
Rubens Barrichello (15.): "Nagyjából minden rendben zajlott a mai nap folyamán egy apróságot leszámítva: nem tudtam használni a KERS-t az egyes szektorban az utolsó körben, ami sajnos az időmön is meglátszott, az edzések alapján a 11. vagy a 12. helyet tartottuk volna reálisnak. Sikerült ugyanakkor a gumikkal spórolnunk, így jó taktikával holnap eredményesebbek lehetünk a versenyen."
Pastor Maldonado (17.): "Úgy döntöttünk, nem megyünk ki a Q2-be, hogy megspóroljunk egy garnitúra szuperlágy gumit, a stratégiánkat erre építjük. Azt hiszem, kemény versenyünk lesz holnap, különösen az eleje lehet nehéz, de ad némi önbizalmat, hogy még van egy garnitúra szuperlágy gumink, meglátjuk, mit tudunk ebből kihozni a futamon."
Toro Rosso
Jaime Alguersuari (16.): "Azt hiszem, hogy a maximumot hoztuk a mai nap folyamán, úgy, hogy még a gumikkal is spórolni tudtunk a holnapi versenyre. Hiszek benne, hogy az edzéseken megtalált beállítások, a versenyen is jók lesznek, bár azt nem tudom megmondani, hogy ez pontokat is jelent-e majd. Bármi megtörténhet a holnapi futamon, hetven kör megannyi taktikát hozhat, remélem a miénk is bejön majd."
Sebastien Buemi (18.): "A helyzet az, hogy egy öthelyes büntetést hozok magammal az elmúlt versenyről, ami nagyban befolyásolta a mai taktikánkat az időmérőn. Nem használtuk a szuperlágy gumikat, hogy spóroljunk a versenyre, ami azt jelenti, hogy három új garnitúrával vághatok majd neki a futamnak, ami ezen a pályán nem elhanyagolható szempont. Nagy különbség van az új gumi és a használt között, legyen az csak néhány kör is, ezért nagyon fontos lesz, hogy friss gumikon minél több autót megelőzzek."
Lotus
Heikki Kovalainen (19.): "Eddig egy kicsit csalódást keltő volt a hétvégém, ezért igazán örülök, hogy az időmérő edzésen végre összejöttek a dolgok. Mivel nem sikerült olyan beállítást találnunk, amellyel elégedett lettem volna, a kvalifikáció előtt elvégeztünk jó néhány módosítást az autón, és rátaláltunk a helyes irányra. Első nekifutásra nem tudtam tiszta kört összerakni, de bíztam benne, hogy második próbálkozásra majd sikerül, és így is történt. Keményen kellett dolgoznom, hogy minden rendben legyen, és elégedettséggel tölt el, hogy a Q1 utolsó pillanataira sikerült mindent a helyére rakni. Erre a versenyre új alkatrészeket kaptunk, amelyek, úgy tűnik, beváltak, segítségükkel kicsit közelebb kerültünk az előttünk lévőkhöz. Jarno (Trulli) is sokkal versenyképesebb ezúttal, úgyhogy jó a hangulat a csapatban."
Jarno Trulli (20.): "Nagyon jó nap volt a mai, habár az időmérőn nem tudtam kihozni mindent az autóból. Először a keményebb keverékkel mentem ki a pályára, amellyel egy kicsit túlkormányzott volt a gép. A második gyors körre már a szuperlágyakat tettük fel, ezekkel viszont alulkormányzottságot tapasztaltam, erősebbet, mint a hétvége folyamán eddig bármikor. Emiatt nem is tudtam olyan jó tempót diktálni, mint tegnap és ma délelőtt. Ennek ellenére elégedett vagyok azzal, ahogyan a hétvégénk alakul. Az új kormányszervóval teljesen más lett az autó, sokkal jobban tetszik. Tényleg ég és föld a különbség a régi és az új között, már alig várom, hogy holnap ismét autóba ülhessek, és kiderüljön, mire vagyunk képesek versenykörülmények között. Jelentős a különbség a két gumikeverék között, ennek következtében a stratégiának különösen nagy jelentősége lesz. Majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok."
Virgin
Timo Glock (21.): "Eddig nem volt túl könnyű hétvégénk. Tegnap rendben volt az autó: korántsem tökéletes, de legalább jó kiindulási alap volt mára. Sajnos a feltámadó szél elég sok nehézséget okozott, egy kicsit úgy éreztem néha, hogy le fog fújni a pályáról. Nagyon sok beállítást kipróbáltunk az autón, rengeteg információt nyertünk, és azt gondolom, hogy a csapatom összességében nagyon jó munkát végzett, mert a legtöbbet hoztuk ki az autóból. Összességében elégedett vagyok a mai nappal."
Jerome d'Ambrosio (24.): "Összességében nem volt rossz szombat a mai. A reggeli edzés kifejezetten jól sikerült, nagyon jó egyensúlyt sikerült találnunk, de délutánra egy kicsit elromlott az idő, lehűlt a pálya, így az összkép némileg romlott. Egy kicsit alulkormányozott lett az autóm, ami lelassított, de ezt leszámítva, azt hiszem, így is a maximumot tudtuk kihozni a lehetőségeinkből."
Hispania
Vitantonio Liuzzi (22.): "Mindent összevetve jól alakult a mai időmérő edzés: a 22. hely jó eredmény, főleg a hétvége során eddig felmerült problémákat figyelembe véve. Kipróbáltunk néhány új dolgot, amelynek segítségével sikerült javítani az autó egyensúlyán. Sajnos az első körben akadt egy kis gondunk, eltört az első vezetőszárny, és ezzel kellett teljesíteni az edzést. Viszont jó hír, hogy fel tudtuk venni a versenyt fő riválisainkkal, ami különösen örvendetes az utóbbi napok gondjai után. Az említett gondok nélkül jobban is teljesíthettünk volna, de előre kell tekintenünk és meg kell próbálnunk a lehető legtöbbet kihozni magunkból a holnapi versenyen."
Daniel Ricciardo (23.): "Azt hiszem, egészen jó kört mentem, nem voltam messze Toniótól (Liuzzi) és Timótól (Glock) sem, csak néhány tizedmásodperc volt a lemaradásom. Amikor ilyen hajszálnyi a különbség, egy kicsit frusztráló, hogy nem lehet az ember egy hellyel előrébb. Elégedettnek kell lennünk, hiszen versenyképesek vagyunk, ugyanakkor kicsit többre számítottam. A holnapi nap már egy másik történet. A körülményeket figyelembe véve nem lesz könnyű dolgunk, a gumik óvása és a bokszstratégia meghatározó lesz. Nem igazán tudom, mire számíthatunk, én mindenesetre nyomom majd, ahogyan tudom, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle."