Felpörgött az F1-es mérnökök átigazolási piaca, a Red Bull az új motorgyárához több szakembert is megszerzett a Mercedestől, az Aston Martin pedig az Alfa Romeo Racinget működtető Saubertől, valamint Sebastian Vettel korábbi csapatától, a Red Bulltól is elcsábított mérnököket.
Az aerodinamikai részleget vezető Dan Fallows technikai igazgató lesz, közvetlen munkatársa, Andrew Alessi pedig technikai részlegvezetőként folytatja a munkát a silverstone-i istállónál. Mindketten a Red Bullt erősítették akkor, Vettel is ott versenyzett, de a német pilóta szerint ez nem játszik szerepet abban, hogy ismét egyesítik az erőiket.
Én is a csapat tagja vagyok, de az én dolgom az, hogy vezessem az autót és visszajelzéseket adjak a mérnököknek, nem az, hogy embereket toborozzak
– szögezte le. – Mióta csatlakoztam az Aston Martinhoz, a csapat nagy mértékben fokozta a ráfordításokat és jó látni, hogy új emberek jönnek hozzánk. Andrew-val és Dannel is dolgoztam már, de az rég volt, megdöbbentő, hogy mennyi idő eltelt azóta. Sok más szakembert is hívtunk és jöttek is, az ő nevük talán nem olyan ismert, de minden egyes új szakemberrel az Aston Martin egyre erősebb lesz.”
Ezt Otmar Szafnauer, az Aston Martin csapatfőnöke is elmondta, azt ígérte, hogy a csapat további bejelentéseket fog tenni új, magas beosztású igazolásokkal kapcsolatban, amelyek célja, hogy az eddig csak futamgyőzelmeket elérő csapat csatlakozzon a világbajnoki címért küzdő istállók közé. Az amerikai szakember úgy vélte, az átigazolások egyszerű csapatváltások.
Nem hiszem, hogy ők miattam jönnének. Végtére is, a Red Bull után sok évig a Ferrarinál voltam
– emlékeztetett Vettel. – Andrew és Dan számára az átállás elég kellemes lesz, mert az egyik brit csapattól a másikhoz igazolnak. Nem kell elhagyniuk az országot, amelyben élnek. Mindig könnyebb új állásba kerülni egy adott régión belül, mintha el kell hagyni egy egész országot.”
Vettel felvetése azonban süket fülekre talált a Red Bullnál, a német pilóta volt főnöke, Christian Horner kizárta, hogy Fallows azelőtt elhagyja a csapatot, hogy lejár a 2023 végéig tartó szerződése. Szafnauer szerint a későbbiekben egyeztetnek majd, és biztos abban, hogy találnak megoldást, de Horner nem tűnik kompromisszumkésznek.
„A Dannel kapcsolatos helyzet teljesen világos. A [2021-es] autónkon dolgozik, és a következő évin is fog. Még mindig sok ideje maradt [a szerződéséből]. A tavalyi év végén írta alá a szerződését, úgyhogy még számottevő idő maradt 2023 közepéig. Nyilvánvalóan találunk neki elfoglaltságot a szerződése végéig.”