A pattogási jelenség továbbra sem múlt el és a kocsi gyakran megingott a hétszeres bajnok alatt, aki elismerte, hogy így nehéz vezetni.
Amikor a határon vezetjük az autót, az nagyon rosszindulatú olyan, mint egy vipera, egy csörgőkígyó.
– fogalmazott, hozzátéve, hogy Russellt és őt is kísérleti nyúlként használják a megoldás érdekében. – Kicsit más az autónk, különböző dolgokkal kísérletezünk. Az enyém picit nehezebb, de nem lényegesen." Ezzel arra utalt, hogy a padlólemez súlyával, kialakításával és az egyéb kellékekkel eltérő megoldásokat próbálnak ki.
Wolff szerint nem volt könnyű ilyen eredményt szerezni
Russell egy tizedmásodperccel bizonyult lassabbnak csapattársánál, és szintén a tempós kanyarokban veszített nagyon sok időt. „Keményen dobáltam az autót, meglehetősen agresszív beállításokat választottunk" – mondta a Sky Sportsnak.