A Forma-1 2026-ban esedékes bővítése során az FIA kész tízről 12-re - legfeljebb 13-ra - emelni a csapatok létszámát. Jelentkező pedig már akad is, a Racingnews365 információi szerint a pályázók között van a Cadillac-kel összebútorozó Andretti Team, egy svájci központú csapat, a korábban a BAR csapatban is részesedéssel bíró, Jacques Villeneuve karrierjében jelentős szerepet játszó Craig Pollock irányításával, egy szaúdi befektetők által gründolt csapat, valamint a brit Oliver Oakes (korábbi gokartvilágbajnok) által irányított HiTech, vagy H26, amely nem lopja a napot.
Miután Anglia közepén Londontól nyugat-észak-nyugatra hat csapatnak egymástól alig néhány mérföldnyire van a főhadiszállása - és akkor még a brit főváros peremén ott van a McLaren is - elég gyorsan terjednek a hírek.
Így nem sikerült titokban tartani azt sem, hogy a H26 már szélcsatornateszteket folytat a Mercedes silverstone-i fejlesztési központjában. Ami egyúttal arra is utalhat, hogy amennyiben a H26 kapja az egyik licencet, úgy 2026-tól az Aston Martin helyett ők lesznek a németek úgymond B csapata, azaz nekik szállít motorokat a Mercedes. Az összebútorozás mögött az is állhat, hogy Toto Wolff, a németek, és Lawrence Stroll, az angolok főnöke nem esznek egymás tenyeréből.
A H26 mögött a Ferrari egyik korábbi vezető mérnöke, Dave Greenwood, valamint a Renault, a Red Bull és a Caterham korábbi technikai igazgatója, Mark Smith áll.