Lezárult a második Cégér - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázat első fordulója, kiválasztották azt a tíz grafikust, akik tíz fiatal borásznak fognak az idén egyedi cégért tervezni.

Forrás: Hybridart Management

A Cégér alkotói pályázat célja egyrészt az, hogy a fiatal magyar grafikusok és magyar borászok együttműködését segítse, másrészt pedig, hogy javítsák a termékek vizuális megjelenését. Április 10-én kiválasztották az első fordulós pályamunkáik alapján a következő 10 grafikust, melléjük kisorsolták azokat a borászokat, akiknek a boraihoz az idén címkét tervezhetnek.


Íme az idei párosok:

  • Bodolóczki Júlia - Domain Edegger/Martin Georg Edegger
  • Bognár Enikő - Vécsei Pincészet/Vécsei András
  • Ferenczi Barna - Balga Pincészet/Adamovich Károly
  • Hegedűs Márton - Dúzsi Pincészet/Ifj. Dúzsi Tamás és Bence
  • Kiss Zsombor - Anonym Pince/Szövényi Áron
  • Laki Eszter - Szőke Gergely (alkotói csoport) - Winelife/Orosz Csaba
  • Radimszky Anna - Ruppert Pincészet/Ruppert Ákos
  • Szász Veronika - Radics Pince/Radics Barna
  • Tiszka Annamária - Benedek Pince/Benedek Péter
  • Tóth Andrej - Somlói Vándor/Kiss Tamás


A tét nagy, a nyertes grafikus 1 millió forintot, a második helyezett 300 ezer forintot, a közönségdíjas 250 forintot kaphat, a 3-10. helyezettet pedig 50 ezer forintos munkadíjban részesítik. Persze nemcsak a díjakon, hanem a szakmai kihíváson és az együttműködésen van a hangsúly, a tavalyi pályázók szinte kivétel nélkül folytatták a munkát a nekik sorolt borászokkal a pályázat lezárulta után is. Az eredményt június 1-jén hirdetik ki az Akváriumban.

A tavalyi pályázatot Bogányi Gergely nyerte Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykájához készített címketervével, de a többi pályázó is kiváló munkát végzett, ezen a linken nézhetik meg.