A chips, ami megmondja, ha részeg az ügyfél

2017.01.31. 08:51

Az amerikai foci bajnokság, a Super Bowl döntőjére készülve máris érkeznek a kreatív marketing megoldások, elsőként a Tostitos nevű chip brand jelentkezett be egy zacskóba applikált alkoholszondával.

Bizonyos események meghatározzák az amerikai márkák termékfejlesztését és hirdetési költségvetését, de a legnagyobb hatással valószínűleg az amerikai foci bajnokság döntője, a Super Bowl van a cégekre.

A jobbnál-jobb hirdetések mellett ilyenkor limitált szériás termékekkel is előjönnek, mint például ez az alkoholszondával kombinált chips zacskó a Tostitostól.

Bajnoki partikhozForrás: Tositos/Facebook

A működése egyszerű: csak bele kell fújni a zacskóba, mire a csomagoláson zöld kör látható, ha a kedves fogyasztó nem ivott alkoholt. Ha lecsúszott egy-két pohárral, a kör pirossá változik és megjelenik a Don't drink and drive, azaz ne vezessen ittasan felirat. Sőt, még egy 50 dolláros Über kódot is kap, aki belefújt.

Iszik vagy vezet?Forrás: Tositos/Facebook

Nem tudni, valójában hány ilyen zacskót fognak eladni, kerül-e egyáltalán kereskedelmi forgalomba, de a megfelelő szerkesztőségeket megszórták vele, ki is próbálták önfeláldozó módon és működik.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK