Erősít Magyarországon az Epson

Az Epson külön akcióprogramot dolgozott ki annak céljából, hogy megerősítse pozícióját a kelet-európai nyomtatópiacon.

Magyarországon egészen a múlt év végéig  egyetlen kizárólagos forgalmazóval dolgozott együtt az Epson. A nyomtatók piaca azonban az eltelt idő során olyan átalakuláson ment át, hogy ez a forgalmazási modell elavulttá vált, ezért a disztribútorok számát négyre emelték.

Az Epson  EDG 25 nevet viselő akcióprogramjának célja, hogy intenzív piaci tevékenység révén határozottan növelje a tintasugaras nyomtatók piaci részesedését a megfelelő országokban részint a márka erősítésével, részint termékbemutatók, sajtómunka, viszonteladói programok, illetve a szervizkínálat optimalizálása révén. Az Epson a kelet-európai piacot három kulcsfontosságú országra (Magyarország, Lengyelország és Csehország) tagolta, e három ország kiemelt jelentőséggel bír a vállalat számára,  mivel ezekben az összes neves értékesítő és kiskereskedelmi lánc megvetette már lábát. Az Epson egyébként két sikermodellnek számító nyomtatójának gyártását is a Flextronics egyik magyarországi üzemében végzi.

Magyarországon az Epson a 2001-es pénzügyi évben a tintasugaras nyomtatók piacán 5,1 százalékos részesedéssel rendelkezett, reményei szerint ezt a következő évre 15 százalékosra tudja majd növelni.