Az 1C bemutatta a Perimetert a GDC-n

Az idei Game Developers Conferencen ismerkedhetett meg a nagyközönség részletesebben az orosz 1C által fejlesztett stratégiai játékkal, a Perimeterrel, mely program várhatón a nyár tájékán jelenik meg világszerte.

A San Joseban megrendezett GDC egyik nagy érdeklődéssel várt programja az orosz 1C Company stratégiai játéka, a Perimeter volt, melyről új információkat tudhattak meg a látogatók. A játék különlegessége, hogy a legtöbb stratégiától eltérően nincs szükség parasztokra, vagy munkás robotokra az erőforrások kinyeréséhez, hanem elegendő sík földre energia kitermelő épületeket emelni. Igen ám, de síkság nincs mindenhol, így könnyen előfordulhat, hogy a játékosnak kell kissé elegyengetnie a talajt speciális munkagépeivel. Másik érdekesség, hogy a játékos egy kupolának nevezett védőpajzsot építhet bázisa köré, melyen nem hatolhat át ellenséges egység. A kupolát vagy úgy tudjuk megszüntetni, hogy magunk is építünk egyet a közelébe - ekkor természetesen a miénk is kikapcsolódik - vagy földrengések generálásával leromboljuk a fenntartásához szükséges energiatermelő épületeket.