Sem elég előfizetőt, sem vevőt nem sikerült szereznie.

Április elején újabb startup próbált betörni a zsúfolt videostreamelő szolgáltatások piacára, a reklámokkal együtt havi 4,99 dollárba, míg reklámok nélkül 7,99 dollárba került Quibi célja a mobilos videofogyasztás megreformálása volt. A szolgáltatásban exkluzív műsorok voltak nézhetőek, az egyediségét pedig az adta, hogy a rövid tartalmai álló és fekvő helyzetben is mindig kitöltötték a mobilok kijelzőit.

QuibiForrás: AFP/Robyn Beck

Ez ugyan nagyon érdekesen hangzik, azonban már a kezdetektől fogva erősen kérdéses volt, hogy a kényelmi extra képes-e elvinni egy komplett videostreamelő szolgáltatást a hátán, főleg egy fizetőset. Elég gyorsan megjött a válasz a kérdésre: egy nappal az okostévés appjainak elérhetővé válását követően a Quibi bejelentette a közeli jövőben történő leállását.

A csupán bő hat hónapot élt Quibi alapítója a lanyha előfizetői érdeklődést látva állítólag több helyen kilincselt a szolgáltatás megmentése érdekében, azonban sem további befektetőket, sem vásárlókat nem sikerült találnia. Az utóbbiakat részben az riasztotta vissza, hogy a Quibi nem birtokolta a legtöbb exkluzív műsorát, hanem csak licencelte azokat a készítőiktől, jogtulajdonosaiktól.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!