Továbbra is megosztónak mondható a YouTube rövid videós formátuma. A hosszabb tartalmakat preferálók bosszankodása ellenére a TikTok másolásának jegyében 2020 végétől hullámokban elérhetővé tett Shorts-videók egyre népszerűbbek, már napi 70 milliárdnál is több megtekintést generálnak, a cég partnerprogramjában lévő alkotók 25%-a keres velük pénzt.
Ennek megfelelően hamarosan tovább növeli a rövid videók láthatóságát a YouTube, ezúttal a számítógépes böngészőkkel való használatra szánt felületén kívánja újabb helyen futtatni azokat, bekerülnek az éppen megtekintett videótól jobbra található ajánlólista legfelső részébe.
Ezen a felületen jelenleg reklámok mellett a megszokott videóajánlatok láthatóak, ám a rövid videók könnyen megkülönböztethetőek azoktól a prominens Shorts-logó és az álló tájolás jóvoltából.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!