Szupercuki akar lenni a Windows 7 reklámja

Vágólapra másolva!
A Microsoft szeptember 10-én elindította az októberben megjelenő Windows 7 reklámkampányát, és a legelső reklámfilmben rögtön nagy mennyiségű cuki állatkával, egy kislánnyal és a Europe zenéjével sokkolja a közönséget.
Vágólapra másolva!

Vidámság, vidámság és még több vidámság - nagyjából így lehetne összefoglalni, mi vár a PC-tulajdonosokra, ha telepítik a Windows 7 operációs rendszert, legalábbis a Microsoft első kampányfilmje szerint. Az október 22-én debütáló új Windows YouTube-on megjelent reklámjában az egyik korábbi kampányban már szereplő ötéves kislány, Kylie örvendezik az "apukája számítógépén talált" vidám híreknek - vagyis a Windows 7-ről szuperlatívuszokban beszélő sajtócikkeknek.

A számítógépet birtokba vevő Kylie ezek után egy zenés aláfestéssel ellátott diavetítést is "készít", kiemelve benne a leghangzatosabb nyilatkozatokat az új operációs rendszerről. A slideshow képein cuki állatkák - kiscica, nyuszi, egyszarvú - jelennek meg, és a Europe együttes diadalittas hangulatot árasztó Final Countdown című slágere csendül fel alatta. (Egyben utalva arra, hogy megkezdődött a visszaszámlálás a Windows 7 premierjéig.)

A reklámban főszerepet játszó Kylie, mint említettük, már nem új szereplő a Microsoft reklámjaiban. Az Apple PC-t ócsárló kampányára válaszul indított I'm a PC-szlogenű sorozatban az akkor még csak négy és fél éves kislány a Windows 7 fotóretusáló funkcióját használta, majd e-mailezett egy képet kedvenc aranyhaláról (a reklám itt tekinthető meg). A kampány szlogenje most egy kicsit megváltozott: "Én egy PC (vagyis PC felhasználó) vagyok, és még több vidámság jön" - mondja a kislány a mostani film végén.