mesterséges intelligencia 2025. 04. 24.
Új módon kémkednének az LG okostévéi
MI-alapú rendszerrel tippelnék meg a tévézők érzelmi állapotát.

MI-alapú rendszerrel tippelnék meg a tévézők érzelmi állapotát.
Veszélyes és rossz hatással van a női önértékelésre.
Mesterséges intelligencia segítségével készült róla reklám.
Meglévő előfizetőkkel demonstrálná a reklámmentesség csodáját.
Pszichológiai hadviseléssel támad az internetezőkre a videómegosztó.
Bevételt veszíthetnek azok, akik túl sok hirdetést zsúfolnak a videóikba.
Még a vállalatnál sem értik, hogy ez miként lehetséges.
A 33. évfordulóra készült ezzel a meglepetéssel.
30 másodpercnyi reklámidő ezúttal 8 millió dollárba, 3 milliárd 114 millió forintba került.