Egy érdekes klub, főleg nőknek

Vágólapra másolva!
A Zone Clubot harmincas-negyvenes nőknek találták ki, akik fogékonyak olyan témákra, mint az egészség, gyereknevelés, divat vagy gasztronómia. Bár kevés a magyar tartalom, sok az ismétlés, nem is válogatnak olyan botrányosan, még akkor sem, ha a Bár című valóságshow-t kétszer is leadták, évekkel a Viasat első sugárzása után. Csatornadiagnózis, női szemmel.
Vágólapra másolva!

Az első, ami megszerethető a kimondottan nőknek készülő, célcsoportjaként felnőtt, városi nőket megcélzó Zone Club kínálatából, az egy főzőműsor: Antony Worrall Thompson és vendégei igen jókat dobnak össze a Szombati főzőcskében, és nem csak látványos műsort mutatnak, hanem használható ötleteket is adnak. A ragaszkodó női néző mindig belefuthat a félórás főzőműsorba, majd az utána jövő műsorok is kialakíthattak egyfajta függést.

A kínálatból kiemelendő a Vásott kölykök, amelyben a gyereknevelési problémák nem csupán elméleti kérdések, hanem valós gondokra igazi megoldásokat kínál. Gyakorló és leendő szülőknek a rémálmai öltenek teste a képernyőn: hisztiző, őrjöngve toporzékoló gyerek, rosszul táplálkozó, mindent kiköpő gyerek, rigolyás gyerek, éjszaka nem alvó, folyton mesét követelő - vagy a függöny gyűrődései közt megbúvó vámpírokat látó - gyerek is. Dr. Tanya Byron pszichológus viszont mindig tud egy módszert, hogy a probléma kezelhetővé váljon. A néző szeme előtt zajlik le a változás, mert a családok a problémás gyerekkel együtt beköltöznek a házba, látjuk a gondokat és látjuk a megoldást is.

A hét minden napján délben kezdődik a Jóga Zóna, majd egy lendületes edzés. Tökéletes annak, aki sok időt tölt otthon, és meg is mozdul egy-egy ilyen műsor láttán. A mai kor ritmusa miatt nagyon kevesen olyan szerencsések, hogy ezt megtehetik, viszont itt is igaz, hogy jó műsort fel lehet venni, és akkor végigcsinálni, amikor időnk van rá. Tapasztalatok azt mutatják, hogy egyre több nő a napi mozgásigényét hajnalban vagy késő este elégíti ki, amikor a család alszik.

Több műsor foglalkozik a divattal (Divat akták, Maradj trendi), vásárlással (Bazár, Apuci kicsi lánya, Jöttem, láttam vásároltam) lakberendezéssel (Újjáélesztett éttermek) és az esküvővel (Menyasszörnyek, Esküvői jótanácsok). Mindegyik műsor könnyen emészthető, tökéletesen hozza a "pletykáljunk egy kicsit" hangulatot, bármikor nézhető és éppen annyira izgalmas, hogy a műsor végéig kitartson az érdeklődés. Mély nyomot viszont nem hagynak, és túl sok gondolkozásra se késztetnek.

A műsorok többsége személyes élményekkel, valóságshow-elemekkel tarkított. Egy üres fél órát bármikor el lehet ütni bármelyik adással, így pont olyan, mint egy női magazin, amibe ha van egy kis időnk, beleolvasunk és tájékozódunk az aktuális divatról meg hírekről. Külön öröm, hogy a reklámok nem szaggatják darabokra a műsort és az idegeinket.

Persze itt sem minden rózsaszín. Hogy miért?