Olaszország
ÉLŐ
Albánia

Az RTL szombaton, a TV2 vasárnap alázott

Sztárban sztár
Vágólapra másolva!
A 42. héten a Sztárban sztár volt a legnézettebb műsor, a teljes lakosságból 1 millió 613 ezren voltak kíváncsiak rá. Ezen kívül a Hungary's Got Talent és a Barátok közt szerdai adása hozott még egymillió feletti nézőt, a Duna TV először a tizenhetedik helyen szerepel A hegyi doktor – Újra rendel-lel, más közmédiás produkció nem is fért be a legjobb húszba.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé tart a Hungary's Got Talent (a tehetségkutató műsor, amiben legutóbb egy fellépő súlyosan megsérült, hat bordája eltört) egyik zsűritagja, Kovács Patrícia, miután a műsorra 1 millió 504 ezren voltak kíváncsiak, ezzel a 42. hét második legnézettebb produkciója lett. A szombat estét amúgy is egyértelműen nyerte az RTL Klub, nem volt olyan pont, ahol a TV2 érintette volna a csatorna görbéjét:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A vasárnap este viszont már jórészt a TV2-é volt, a Sztárban sztár a hét legnézettebb műsora volt (talán a színpadon a két férfi között elcsattant csók okán is), egyik versenyzője, Gáspár Laci ezért kapta a zöld nyilat. A show ellen futó

A Karib-tenger kalózai 4 nem tudott mit kezdeni ellenfelével,

nagyjából feleannyi közönségarányt hozott, 16,1 százalékot 32,7 ellenében. Mutatjuk ezt is grafikonon:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja a 42. hét húsz legnézettebb produkcióját is. Minden műsor a legnépszerűbb adásával szerepel, a közmédia csak A hegyi doktor – Újra rendel egyik részével tudott felkerülni a listára.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a legmagasabb heti átlagos közönségarányt elért csatornákat is.

Az RTL Klub 1,2 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re,

a Duna TV 6 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet. Jól teljesített a Film+ és a Cool is, a tízes lista végén az ATV és a Story4 áll holtversenyben.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről