Földes Eszter megmutatta meztelen kebleit, jól is nézték

Földes Eszter és Gáspár Tibor az Intim fejlövés című filmben
Vágólapra másolva!
Tegnap 18–49-ben az öt legnézettebb műsor az RTL Klubon futott, a Válótársak stabilan tartja magát. Ha grafikonokra, nézettségre nem kíváncsi, csak a képekre, ide kattintson!
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Felfelé halad Földes Eszter, ugyanis a ma vizsgált 18–49-es korcsoportban a Válótársak volt a második legnézettebb műsor. Lefelé halad viszont Hajdú Péter a Frizbivel: producerként sikeres (Összezárva Friderikusszal), de a Frizbi csak 5,6 százalékos közönségarányt ért el, ami a TV2-től kevés főműsoridőben. Felfelé megy viszont Vajda Pierre, ugyanis a Konyhafőnök Junior 6,3 százalékot hozott az RTL II-nek, a kis kábeltévén elég jó a 101 ezer, 18–49-be beférő tévéző.

Földes Eszter megmutatta kebleit egy idős úrnak és a tévézőknek a legutóbbi Válótársak-epizódban, itt megnézheti a képeket.

Az öt legnézettebb műsort ezúttal az RTL Klub szállította, mint korábban már többször. Célcsoportban az Éjjel-nappal Budapest nyert a Válótársak és a Barátok közt előtt. A heti sorozat eddigi részeiben Stohlnak mindig jutott szexjelenet, most nem, de a nézők maradtak. A közmédia kínálatában csak a Maradj talpon és a Kisvárosi doktor ment 10 százalék fölé, 18–49-ben egy műsoruk sem fért be a top 20-ba, pedig ott a Family Guy (Comedy Central) vagy a Döglött akták ismétlése (Cool).

Az esti grafikonon látszik, hogy a Tények végéig tartja magát a TV2 az 50 éves kor alatti felnőtteknél, utána már az RTL Klub uralkodik.

Forrás: Origo

Az oszlopgrafikonon látszik, hogy december 3-án a TV2 nem tudott igazán ellenfele lenni 18–49-ben az RTL Klubnak. A Cool a Viasat3 és a Film+ előtt tanyázik, viszont ebben a korosztályban nincs a top 10-ben sem az M1, sem a Duna, még az RTL II vagy a Story4 is előzi ezeket.

Forrás: Origo / Nielsen

Nézettségelemző-gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Földes Eszter pikáns képeit a legutóbbi Válótársak-epizódból megnézheti itt.