Kereskedelmi célcsoportban 7,2 százalékos közönségaránnyal ment az Ádám keresi Évát első adása április 25-én: a TV2-t elverték, de az RTL Klub vígan nyert ebben a sávban.

Hétfőn 3,3 százalékot ért el a Viasat3 teljes lakosságban, az egész napot vizsgálva, a meztelen párkereső idején pedig 7 százalékra ment fel a csatorna, 140 ezren nézték végig. A 7 százalék annak fényében még jobb, hogy múlt héten 2,6 volt a Viasat3 átlaga.

ViasatForrás: Viasat / Szoke Richard

A kereskedelmi célcsoportban 7,2 százalékot tudott, 18–59-ben viszont közel 8-at, tehát ötven fölöttiek is jócskán követték a négy pucér ember kalandjait. Ez tisztességes eredmény, de nem kirobbanóan jó, a nagy kampány, internetes érdeklődés alapján lehetett volna még magasabb, a tévézők zöme mégis a Dr. Csonton időzött. A TV2-n futó filmet viszont legyűrte a reality.

Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks régiós programigazgatója pár napja az Origónak a déltengeri forgatás nehézségeiről, a nem szokványos castingról, a Viasat- és az AXN-csatornák pozicionálásáról, a magyar néző szokásairól mesélt. Az Ádám keresi Évát várható nézettségéről is kérdeztük: Nagyon elégedett leszek hatszázalékos átlaggal, és szuperboldog nyolcszázalékos share-rel."Fontos hozzátenni, hogy novemberben vette át a Sony a Viasat-csatornákat, és akkor indulhattak csak olyan folyamatok, projektek, amelyeknek már szeptember elején menniük kellett volna. Úgyhogy új műsoraink indulási időpontja nem ideális, de attól is rettentő boldog vagyok, hogy áprilisban három saját gyártást is képernyőre tudunk vinni" – mondta. Az interjút itt találja, az első adásról írt kritikánkat itt leli.