Minden ügyfelet érint az MVM bejelentése

Vágólapra másolva!
Mostantól az MVM minden lakossági ügyfele ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézheti gáz- és áramügyeit, ideértve azokat is, akik 2021 szeptembere előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei voltak. Érdemes mielőbb regisztrálniuk, mert a régi áramügyintézési felületek hamarosan megszűnnek.
Vágólapra másolva!

Mostantól az MVM Next minden lakossági ügyfele az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálati oldalon, illetve az MVM Next elnevezésű applikációban intézheti gáz- és áramügyeit. Így még egyszerűbb és gördülékenyebb az online ügyintézés.

A változással összefüggésben a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfeleket kiszolgáló, kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az MVM Next EnergiApp hamarosan megszűnik

– hívja fel a figyelmet a fontos változásra a vállalat.

Az MVM Next online ügyintézői felületének nyitóképernyője: ezen a felületen intézhetik a jövőben energiaügyeiket a lakossági ügyfelek
Az MVM Next online ügyintézői felületének nyitóképernyője: ezen a felületen intézhetik a jövőben energiaügyeiket a lakossági ügyfelek
Fotó: MVM Next online ügyintézői felület / honlap

Azokat az ügyfeleket, akik földgázügyeiket már eddig is online, illetve okostelefonon intézték, a már jól ismert és könnyen használható felület fogadja áramügyintézésre is. 

Nekik külön regisztrálniuk nem kell, a szokásos belépést követően, amennyiben áram- és földgáz-szerződéseikben megadott adataik megegyeznek, automatikusan hozzáférhetnek áramos felhasználóhelyeikhez is

– emeli ki tájékoztatójában az MVM Next.

A korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelek azonban, akik mostanáig csak az áramügyintézéshez rendelkeztek online regisztrációval, hamarosan már csak az MVM Next gáz-és áramügyintézésre is alkalmas, kibővült online ügyfélszolgálatán, illetve az MVM Next applikációban tudják számláikat online elérni és kifizetni. 

A társaság ezért felhívja érintett ügyfelei figyelmét, hogy amennyiben továbbra is digitálisan szeretnék intézni energiaügyeiket, regisztráljanak mielőbb a megújult ügyfélszolgálatra

Az új funkciók miatt azoknak is érdemes regisztrálniuk, akik eddig nem online fizették a számláikat. 

Mostantól például nem csak szerződött ügyfélként, azaz a lakás tulajdonosaként, de akár megbízott fizetőként is elérhető a számlák megtekintése és azok befizetése, így a felhasználók bérlőként, vagy családtagjuk helyett is intézhetik az energiaügyeket. A rövid regisztrációhoz mindössze utolsó villanyszámlájukra lesz szükség. 

Más változásra is készülni kell az MVM Next május elején kiadott tájékoztatója alapján egyes ügyfeleknek. Miként az Origo arról nemrég beszámolt, Szolgáltatóváltozásra számíthatnak az E.ON Áramszolgáltató Kft. egyes ügyfelei, ahogy a cég nyáron beolvad az MVM Next Zrt.-be. Az összeolvadás kapcsán az ügyfeleket érintő alapvető tudnivalókat ebben a cikkünkben foglaltuk össze.

Az MVM Csoport elkötelezett abban, hogy hagyományos közműszolgáltatói szerepkörén túl igazi partnerként támogassa a magyar háztartásokat és vállalatokat. Ezért ügyfélkapcsolati csatornái folyamatos fejlesztésével segíti ügyfeleit a gázzal és árammal kapcsolatos ügyeik gyors és hatékony intézésében, élményszerűbbé téve számukra az ügyintézést – jelzi tájékoztatójában a vállalatcsoport.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!