Shakira a Reebok reklámarca

Vágólapra másolva!
A latin pop sztárja, Shakira lesz a Pepsi mellett a sportszergyártó Reebok új arca is. Azt persze nem hozták nyilvánosságra, hogy a pillanatnyilag egyik legfelkapottabbnak számító  popsztár mennyi honoráriumot kap az angol cég reklámozásáért.
Vágólapra másolva!

Forrás: MTIA elnevezésű kampányban a kolumbiai sztár 2003 tavaszától gyakran tűnik majd fel a Sounds & Rhythm of Sport elnevezésű kampányban, így láthatjuk majd televíziós és nyomtatott hirdetésekben, hirdetőtáblákon, és a boltok kirakatában is. "Együtt kell működnünk. A zeném átível a határokon, hogy eljusson a mai fiatalokhoz a világon mindenhova. A Reebok megértette, mi kell a fiataloknak." - lelkesedik az énekesnő." Shakira csodálatos tagja lesz a Reebok-családnak, mivel határozott stílusa és érzéke van, magabiztosságot sugároz és a sikerre való elhivatottságot. Vibráló és szerves része a mai fiatal nemzedéknek, és az ő sikere inspirációt jelent a fiatalok milliói számára a világon mindenütt" - nyilatkozta Micky Pant, a Reebok marketing munkatársa.

A szerződés összegéről egyik fél sem nyilatkozott, az azonban adhat némi támpontot, hogy az év elején a Pepsi mintegy nyolcmillió dollárt fizetett ki Britneynek, akivel Shakira mostanra egy kategóriába küzdötte fel magát.