Közösségi médiával üzenhetsz az olimpikonoknak Szocsiba

Személyes üzeneteket továbbít Szocsiba a McDonald's közösségi média-kampánya
Vágólapra másolva!
A közösségi média kampányt a McDonald’s indította: nemcsak személyes üzenetet küldhetsz a kedvenc olimpikonodnak, de választ is kapsz rá.
Vágólapra másolva!

Érdekes social media kampányt indított a téli olimpia hivatalos étterme és nemzetközi támogatója, a McDonald’s, melynek keretein belül a világ bármely tájáról üzenhetnek a drukkerek kedvenc sportolójuknak, akik örömmel válaszolnak is nekik. Mielőtt azt gondolnánk, hogy ez is csak egy személytelen, egyoldalú, ám kedves gesztus, el kell hogy mondjuk, a versenyzők minden üzenetet kézbe kapnak, de ami a legjobb, meg is köszönik a támogatást az illetőnek.

Ehhez nem kell mást tennünk, mint rákattintani erre a CheerstoSochi.com linkre, majd kiválasztani, hogy egyéni sportolót vagy csapatot szeretnénk kitüntetni a figyelmünkkel. A bátorító üzeneteket csak akkor tudjuk feladni, ha megadjuk az e-mail címünket vagy Twitter fiókunkat.

Az amerikai gyorskorcsolyázó, Shani Davis egy nyilatkozatában azt hangsúlyozta, hogy az ilyen jellegű bátorítás alapvető fontosságú egy sportoló esetében, ez hozhatja meg a sikert. „A drukkerek támogatása nagyon megdobja a motivációmat, ahogy a társaimét is, így meg fogjuk tudni szerezni az aranyat Szocsiban!” – tette még hozzá.

A személyre szabott üzenetek a még mindig el nem készült olimpiai falu egy képernyőjén lesznek majd láthatók, ahol a sportolók rá is nyomtathatják a nekik szóló kedvességeket egy kendőre, hogy azt hordják, mintegy kabalaként. Cikkünk írásakor már 2282 ember csatlakozott a drukkerekhez.