Pénteken kezdődött, holnapig tart a motorkiállítás, amelynek két remek betétprogramja is van: az épített gépek EMAT seregszemléje mellett gyönyörű veteránokat is láthat, aki az új motorok pavilonjai után ide is elkalandozik.
Készségesen pózoltak a csajok a Harley-n Forrás: Zirig Árpád Ki mondta, hogy egy Babetta nem lehet király custom? Forrás: Zirig Árpád Rúddal merevített hátsó, laza fejidom - érdekes stíluskeverék a Harley-n Forrás: Zirig Árpád Gilera Runner 50 robogóból épített mini-custom Forrás: Zirig Árpád Patkányosított MZ: sokak kedvence volt Forrás: Zirig Árpád Magyar Méray, csodás angol V2-es blokkal Forrás: Zirig Árpád Hódít a vintage stílus, ez negyven évvel ezelőtt is ütött volna Forrás: Zirig Árpád Captain America replikája Forrás: Zirig Árpád Terepesített Harley - nem kézenfekvő, de mégis jó ötlet Forrás: Zirig Árpád Szabó ll. László verseny MZ motorja Forrás: Zirig Árpád Simsonnal is lehet rokkolni Forrás: Zirig Árpád VT600-as Shadow - mennyivel tisztább, mint a gyári Forrás: Zirig Árpád Remek, vérbő Ducati Forrás: Zirig Árpád Honda CX500 az NSU Rennmaxot idéző alu burkolattal Forrás: Origo 1,6 millió forintot adtak érte az aukción - vicc... Forrás: Zirig Árpád Fogaskerekes vezérlés - műszaki pornó, igaz? Forrás: Zirig Árpád Merev vázasra átépített Yamaha Forrás: Zirig Árpád A scrambler stílus évek óta nagy divat Forrás: Zirig Árpád Sapka 125-ös Honda PCX-ből faragott customja Forrás: Origo A zene mindenkié Forrás: Zirig Árpád Orosz katonai Dnepr a veteránok között Forrás: Zirig Árpád California über alles! Forrás: Zirig Árpád A pajtákból kerültek elő így a BMW-k Forrás: Zirig Árpád Modern café racer: Kawasaki ER-6-ból készült Forrás: Zirig Árpád Oldalkocsis Vespa, nagyon aranyos Forrás: Zirig Árpád Szakál (Arz Deco Motorcycling) kéthengeres 750-es Kawasakija Forrás: Zirig Árpád A Yamaha V2-ese a TR1-ben mutatkozott be, a BT1100 Bulldogból ment nyugdíjba Forrás: Zirig Árpád Sapka a BMW-ket is nagyon érzi Forrás: Zirig Árpád A lenyugvó napnak is van ereje Forrás: Zirig Árpád Amikor azt hittük, hogy már mindent láttunk a motoros giccs terén 1989-2017 között, akkor egy bőrrojtos térdvédő még képes megölni minket... Forrás: Zirig Árpád