Magyar termékekkel bővít a Lidl

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, amely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak.
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország

Hazánk Kincsei márkacsaládjában olyan magyar termékek találhatók meg, amelyeket a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján fejlesztettek ki.

A magyar konyha legkedveltebb termékein, köztük az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban. A Hazánk Kincsei termékek kedvező fogadtatásra találtak, ezért az áruházlánc most tovább bővíti kínálatát, így a vásárlók már közel hetven különböző termék közül választhatnak.

A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, hazai termelőktől és beszállítóktól származnak.

Megtalálható a kínálatban például a Nyíregyházáról érkező szatmári almalé, a Kaposvárról származó zselici teljes tej, vagy a kecskeméti darált-nyers csípős paprika.

A Lidl Hazánk Kincsei márkacsaládjának új tagjai Forrás: Origo

- hangsúlyozza Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért" programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot. Ennek eredményeként mára több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lidl áruházakban közel 60 százalékos a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.