Négy hengerrel semminek nincs ekkora tekintélye - Maserati Levante Hybrid-teszt

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt - 2022 július 8-án.
Vágólapra másolva!
A legkisebb motorral próbáltuk ki a Maserati nagyobbik SUV-ját, amely így sem nevezhető gyengének vagy lassúnak, igaz, olcsónak sem.
Vágólapra másolva!
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Amikor a Maserati 2016-ban bemutatta a Levantét, abban reménykedett, hogy legalább akkorát dob majd a szerény eladási számokain, mint amekkora növekedést a Cayenne jelentett a Porschének húsz évvel ezelőtt. Bár az óriás SUV nem hozta a túl optimistán remélt számokat, így is

gyorsan a márka legkelendőbb autója lett,

elsősorban Észak-Amerikában és Kínában ért el sikereket, ahol egy új vásárlóközönséget ismertetett meg a 107 év alapított olasz luxusmárkával. Igaz, hogy a világon öt eladott Cayenne-re csak egyetlen Levante jut, de Maserati tavalyi, 24 ezer darabos összeladásának így is a 60 százalékát tette ki ez a típus (Magyarországon mindössze 6 db fogyott).

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Messze van még a Porsche több mint 300 ezer darabos éves eladása, de a Maserati számain vélhetően az idén érkezett Grecale nevű kisebb SUV fog igazán nagyot dobni, ami olcsóbb és korszerűbb a Levanténél. A kistestvér érkezésével párhuzamosan azonban a régebbi SUV is kapott egy frissítést a 2022-es modellévre, az új felszereltségi csomagok mellett

a nagy újdonságot a kis benzinmotoros lágy hibrid hajtás jelenti,

amit afféle átmeneti megoldásnak szánnak, amíg a teljesen elektromos Maseratik meg nem érkeznek valamikor 2025 táján.

Hogy néz ki?

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Az unalomig ismert német prémium SUV-okhoz képes felüdülés a Levante formája, amely sikeresen ötvözi az olasz márka jellegzetességeit (krómozott hűtőmaszk, három oldalsó légbeömlő, kupés tetőív, domborított hátsó kerékjárat) a hatalmas SUV testtel. Szokatlan az efféle csatahajóknál a

hosszú orr-hátratolt kabin építésmód

, ami a 2013-ban bemutatott Ghibli/Quattroporte párostól származó, részben alumínium architektúrának köszönhető. Előnye, hogy szépek az arányok és közel semleges, 50-50 százalékos a súlyelosztás, a hátránya viszont az, hogy az 5,05 méteres autóban csak akkora a hely, mint az egy kategóriával kisebb SUV-okban.

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Persze ez is bőven elég, de a több mint 3 méteres tengelytáv láttán azt hittem, hogy a hátsó lábtér tánctér méretű lesz, így viszont csak egy normál nappalit találtam ott. Két felnőtt azért kényelmesen elfér hátul, csak ne legyenek túl magasak, mert az üvegtető (940 ezer forint) miatt a fejtér sem olyan óriási, mint amennyit a közel 1,7 méteres magasság alapján vártam volna. Az 580 literes csomagtartó sem kiugróan nagy egy ekkora autótól, harmadik üléssort, vagyis hétszemélyes kialakítást felárért sem lehet rendelni.

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

A 2022-es modellfrissítés újdonságait, a középmotoros MC20 szupersportautón bevezetett új Maserati-emblémát, a szigonyos hűtőmaszk finom módosításait és az új betűtípussal kiírt hátsó típusjelzést nem könnyű kiszúrni, az itt-ott megjelenő krómdíszek az új GT felszereltségre, a kék díszbetétek és a belül használt kék díszvarrások a lágy hibrid motorra utalnak.

Milyen belül?

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Kortalanul szép külsejével a Levanténak ügyesen sikerül titkolnia, hogy valójában egy hat éve bemutatott modell egy kilenc éve bemutatott technikára építve, de a beülés után szertefoszlik az illúzió, mert

arcul csapja az embert a 2010-es évek hangulata

az analóg műszerfallal, az apró kijelzőkkel, a sok fizikai gombbal és a szokatlanul nagy váltó előválasztó karral. Ezzel még nem is lenne komoly bajom, mert az ergonómia és a kezelés többnyire logikus és könnyű, de a Fiat-csoport polcairól beszerzett olcsó, tömegautós bajuszkapcsolók, kormánygombok némelyike méltatlan egy ennyire drága luxus SUV-hoz.

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Viszont nálam a Levante gyorsan szépített az elmaradhatatlan Maserati-órájával, a szépen kidolgozott mutatós műszereivel, a még a kesztyűtartót is beburkoló, puha és illatos prémium bőrkárpitjával (1,45 millió forint), a valódi fémből öntött, hatalmas és határozottan kattanó váltófüleivel (168 ezer forint), a fejedelmi kényelmet adó, szellőztetett (434 ezer forint) és fűtött (217 ezer forint) üléseivel.

Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati
Maserati teszt, teszt autó, Maserati

Mint a Porschékban, itt is a kormánytól balra helyezték el a gyújtáskapcsolót, de az is sportautós vonás, hogy nem csak az üléseket és a kormányt lehet állítani (természetesen villanymotorral), hanem a komplett pedálsort is (169 ezer forint), így a rövid lábúak is felemelhetik az ülést a jó kilátás érdekében.

Amúgy a folyamatos frissítésekkel nincs nagy lemaradásban a technikai színvonalat tekintve a Levante a német konkurensekhez képest, rendelhető 1,1 millióért LED Mátrix fényszóró, az 1,8 millió forintos vezetéstámogató rendszer csomag pedig tartalmazza a 2-es szintű önvezető funkciót (radaros tempomattal és sávtartással), az ütközésre figyelmeztető rendszert, a holttér-figyelőt, és a 360 fokos, madártávlati képet adó, jó felbontású kamerarendszert is. Utóbbira nagyon nagy szükségem volt az együtt töltött hétvége alatt, mert méretei miatt a Levantéval nem egyszerű parkolni és manőverezni városban.

A cikk folytatódik a második oldalon. Kattintson tovább!