Egyszerre jármű és játékterem a Sony és a Honda közös villanyautója

afeela
Vágólapra másolva!
Az Afeela márka nagy szedánja legkorábban 2026-ban jelenhet meg az utakon.
Vágólapra másolva!
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela

A Sony Honda Mobility, a két japán ipari óriás által tavaly alapított vegyesvállalat nyilvánosságra hozta új elektromos autómárkájának nevét, és egy koncepcióautót is bemutatott a Las Vegas-i szórakoztatóelektronikai vásáron, a CES-en. Az Afeela márka négyajtós, fastback limuzinjának a típusnevét még nem hozták nyilvánosságra, de az SHM megerősítette, hogy

a szériaváltozata már 2025 első felében előrendelhető lesz, az értékesítés pedig 2025 végén kezdődik.

Észak-Amerikában az első autókat 2026 tavaszán szállítják majd le a tulajdonosoknak, egyelőre nincs hír arról, hogy európai forgalmazást is terveznek-e.

afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela

Meglehetősen letisztult formájú a kilincsek nélküli tanulmányautó, amely elegáns tetővonallal, kamera-alapú digitális tükrökkel és 21 colos kerekekkel rendelkezik. Nem nagyon hasonlít a Sony első elektromos tanulmányautójára, a magyar technológiát is használó, 2020-ban és 2021-ben szintén a CES-en leleplezett Vision-S-re.

afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela

A 4895 mm hosszú, 1900 mm széles és 1460 mm magas szedán elöl kettős keresztlengőkaros felfüggesztéssel, hátul pedig többlengőkaros felfüggesztéssel rendelkezik. Hajtásáról semmit sem árultak el azon kívül, hogy összkerekes, de aligha tévedünk nagyot, ha elektromosnak tippeljük.

afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela

Belül öt utas számára van bőséges hely, akik egy nagy panorámatető alatt ülnek, míg az első ülések háttámláján és a műszerfalon hatalmas digitális képernyők helyezkednek el. A felső karima nélküli kormánykerék érintőpadokkal és gombokkal is rendelkezik.

afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela
afeela

A Sony Honda Mobility szerint a sorozatgyártású modell a Qualcomm Snapdragon Digital Chassis technológiáját fogja használni, amely fejlett mesterséges intelligencia és vezetéstámogató rendszereket, személyre szabhatóságot, kiterjesztett valóságot és más felhő-alapú technológiákat biztosít. Sőt,

az autó az Epic Games játékplatformmal is kapcsolatba tud lépni,

ami „a valós és a virtuális világok zökkenőmentes integrációját, valamint az új szórakozási lehetőségek felfedezését teszi lehetővé digitális innovációkon, például a metaverzum révén".