Rég érdeklődtek ennyire a Barbie babák iránt a magyarok, mint most

The Barbie doll celebrates its 50th anniversary .
Vágólapra másolva!
Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n.
Vágólapra másolva!

Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30 százalék körüli értékkel nőtt a keresések száma. Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt.

Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.

- írja közleményében a portál.

Illusztráció Forrás: Abaca/Abaca/Othoniel Patrick

A Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben: itthon kb. 20 százalékkal, míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17 százalékkal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.