Team Hungary: túl a második teszten

Vágólapra másolva!
Ismét jó eredménnyel zárult az egyetlen magyar válogatott tesztelése. Jerezben csak gyári motorok tudták megelőzni Tóth Imrét, aki a 6. helyen végzett. A teljesen megújult Team Hungary ráadásul még mindig nem kapta meg az új motorokat, melyekkel az idei évben fognak versenyezni.
Vágólapra másolva!

A magyar csapat az első jerezi teszt után a második kétnapos tesztelésen vett részt Valenciában, de az idő nem volt kegyes, ugyanis sokat esett. Az első nap főként a rugózást állították, a motor egy kicsit gyengélkedett, nem pörgött annyira. A tesztelés elején Imi minden 2.körben kijött a boxba, mert egyfolytában állítani kellett a motorján. Mire sikerült eltalálni a karburálást, már túl sok kilométer lett a dugóban, amit még az első teszten, Jerezben használták. Tehát ismét szerelés következett. Az idő sem volt a legjobb, így csak délután kettőtől kezdtek el motorozni, mert meg kellett várni, amíg felszáradt a pálya. Imi 8.-ként zárta a napot, 1.43.6-tal.

Jól zárult a második tesztnap is, pedig akkor is akadt szerelnivaló. Először gyertyacsere, majd pedig a kuplung cseréje következett. Ezért másfél órát kellett Tóth Iminek állnia a boxban. A végén azért mégis sikerült az előző napi eredményén két tizedet javítania és a kitűnő 1.41.6-tal a 6. helyen végeznie.

Összegzés: A standard motor (melynek kicsit gyenge a motorja) futóműve tökéletes lett, akárcsak a csapat hangulata és a munkához elengedhetetlen összhangja.

Már csak az új motor hiányzik a 100%-os teljesítményhez, de legközelebb Jerezben már azzal tesztelnek!

Megjegyzés: Azért ez a kb.:80%-os teljesítmény sem rossz, mert Imi előtt csak gyári csapatok vannak és az utolsó pár körig még tartotta is magát előttük!

Totos

(Motorsokk)