Fél nyolc körül kimentünk félórára a célegyenes utáni kanyarba, hogy testközelből megnézzük a kanyarvételeket. Itt taposnak bele a leginkább a fékbe a pilóták, itt lassulnak a legnagyobbat. Nos, néhányan (például az egyik A2-kategóriás Renault Clio) szinte körről körre lement az ideális ívről, de mások is hibáztak párszor, és túlzottan rásodródtak a kerékvetőkre.
Komolyabb kicsúszást viszont nem láttunk a hideg miatt, Cserkúti szerint az utolsó két-három órában már nem kockáztatnak a versenyzők. Részben ennek köszönhető, hogy köridők is jelentősen mérséklődtek. Amikor ezt a mondatot írom, az élen haladó Audi R8-as éppen 19 másodperccel fut szerényebb kört a napközben teljesített 1 perc 51,119-es legjobbjánál. Elvileg a sötét nem zavarhatja a pilótákat, habár a pálya negy része nincs kivilágítva, az autók fényszórói tökéletes látást biztosítanak számukra.