A Datahouse által közölt adatokból kiderült, hogy a hazai képviselettel rendelkező személyutó-márkák közül mindössze három, a Toyota, a Citroën és a Ssangyong tudta növelni forgalmát áprilisban.
A Toyota az év negyedik hónapját is a magyar újautó-piac legerősebb képviselőjeként zárta: 759 darab eladott személyautóval a piac 12,30 százalékát tudhatta magáénak.
Ezzel összességében tovább növelte előnyét a márkák rangsorában: a januártól áprilisig tartó időszakban 11 százalékos piacrésszel és 4275 darabos forgalommal vezeti a mezőnyt.
A negyedéves dobogóra a Dacia is fel tudott kapaszkodni, a román márka a Skodát és a Fordot is megelőzte. Áprilisban a Toyotát is negyven autóra közelítette meg a Dacia, amely a Lodgyval egyébként piacvezető is volt áprilisban.