A kínai Wuling márka új városi villanyautója nem a szépségével, hanem alacsony árával és praktikusságával szerezhet magának vevőket a helyi piacon 2020 második felétől. Az E5C különlegességét az adja, hogy
a karosszériája mindössze 292 cm hosszú
(22 centivel hosszabb egy Smart Fortwo-nál), mégis négy teljes értékű ülést alakítottak ki benne, persze nem éppen kosárlabdázókra tervezve.
A hátsó ülések teljesen kitöltik azt a teret, ahol a csomagtartónak kellene lennie,
ezért pár szatyornál több nem is fér be mögéjük. Ha több poggyászt kéne szállítani, akkor a le kell hajtani a hátsó ülések egybeépített háttámláját le, így 740 literes tér képződik.
Meglepően igényesnek tűnik a képek alapján az utastér kivitelezése.
Bár végtelenül egyszerű minden, jó a belső dizájn,
normálisak az anyagok, mutatósak a fejtámlával egybeépített első ülések és a digitális műszerek, csak a teherautósan lapos szögben álló kormány igényelhet megszokást.
Összesen 12 tárolórekeszt és két pohártartót alakítottak ki a kabinban, még a hátsó utasoknak is jutott egy-egy zseb a nagyméretű ajtók belső oldalán. Mivel villanyautóról van szó, váltó helyett csak egy kis forgótárcsát találunk a két első ülés között, amellyel azt lehet beállítani, hogy előre vagy hátra szeretnénk-e menni.
A gyengébbek kedvéért a gázpedálra egy nagy +, a fékre egy nagy – jelet is rátettek.
Nem száguldásra termett az Wuling E5C, mivel a villanymotorja
mindössze 27 lóerős, ami 100 km/órás végsebességet tesz lehetővé.
A 13,8 kWh-s akkumulátort a hátsó ülések alá rejtették. Az autógyár közleménye szerint az utastér „meglepően tágas" utasterű miniautót a japánban népszerű városi kei carok inspirálták, a gyártást a SAIC-kal és a General Motorsszal közös vegyesvállalat végzi.