Január és május között 5389 új Toyota talált gazdára a magyarországi újautó-piacon, ezzel a márka 12,1 százalékos piaci részesedéssel áll az első helyen hazánkban.

Míg a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó-piac 22,2 százalékkal visszaesett az év első öt hónapjában az előző év azonos időszakához képest, addig a Toyota 17,8 százalékkal tudta növelni eladásait ugyanezen időszakban.

A Toyota fölénye akkora, hogy több mint egy hónapos előnyre tett szert az értékesítések tekintetében legközelebbi versenytársával szemben. A Toyota prémiummárkája, a Lexus is jól teljesített, kilenc százalékkal nőttek az eladásai január és május között.

Komoly keresletélénkülés tapasztalható a két márkánál a magánvásárlók mellett a flottaügyfelek részéről is, utóbbiak a dízelek helyett már a hibrideket keresik. Az év első öt hónapjában eladott Toyoták fele magánvásárlókhoz került.