Tűzijátékkal búcsúzik az ország kedvenc pickupja - Ford Ranger menetpróba (2021)

Ford Ranger (2021) menetpróba
Vágólapra másolva!
A Ford joggal büszke arra, hogy Európában, illetve azon belül Magyarországon is piacvezető a Ranger a saját szegmensében. Ráadásul 2015 óta évente egyre nagyobb szeletet kér magának a tortából, aminek egyik oka, hogy látványos kiegészítőivel segíti a vevők önkifejezését, vagyis nem csak egy platós munkagépet ad a pénzért. Bemutatjuk a modellváltás előtti legutolsó fejlesztést: a négy új, különleges szériát.
Vágólapra másolva!

A Ford Ranger vevőköre az egyik legsokoldalúbb, a festékes vödröket cipelő munkásautótól kezdve a borászjáraton és az életstílus-kiegészítőn át a vadászautóig sokféle szerepet kap a tulajdonosoktól. Persze az idő nem múlik nyomtalanul, éppen a napokban mutatkozott be a Ranger új generációja az amerikai F-150-re emlékeztető formával, a négyhengeres mellett immár V6-os dízelmotorral is, és része a Volkswagennel folytatott haszonjármű-együttműködésnek. Ám az új modell csak 2022 második felétől lesz rendelhető és 2023 elejétől átvehető, addig a réginek kell tartania a frontot.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Variációk egy témára az utolsó évben

Erre a legjobb módszer az aktuális modell átöltöztetése, ami nem új felfedezés, hiszen a Ford a tömegből kitűnni vágyó igényekre reagálva már eddig is többféle kiegészítővel látja el a pickupját. A Hungaroring Off Road Centrumban megrendezett eseményen négy új variáns, az MS-RT, a Wolftrak, a Stromtrak és a Raptor Special Edition mutatkozot be, és bár ugyanarra a Rangerre épülnek, az átalakítások után valóban teljesen más szerepbe bújnak. Közös bennük, hogy az EcoBlue nevű kétliteres, négyhengeres common rail dízelmotorral kaphatóak, de kétfajta teljesítményszinttel.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

A Wolftrak egyetlen, igaz, változó geometriájú turbófelöltővel, 175 lóerővel és 420 Nm-es nyomatékkal érhető el, akár hatsebességes manuális, akár hat- vagy tízfokozatú automataváltóval.

Mindhárom másik limitált szériában az izmosabbik, biturbós motor dolgozik 213 lóerővel és 500 Nm-rel,

ezekhez a gépekhez már a Mustangból ismert tízfokozatú automataváltót társítják. Azonos a hajtáslánc is, vagyis elektromos osztóművel ellátott 4x4-rendszer, a megszokott három móddal: 2H-ban csak a hátsó tengelyt hajtja, 4H-ban az összes kereket és a 4L pedig a terepfokozat.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

A Raptor Special Edition nevű vadorzón kívül, amiről külön majd írunk lentebb, megegyezik mindben a futómű is, elöl kettős keresztlengőkaros rendszert használnak tekercsrugókkal, hátul pedig merev hidat laprugókkal, a maximális terhelhetőség ennek megfelelően 1024-1100 kg, és 3500 kg vontatható tömeget jegyeznek be a forgalmikba. Bár létezik nyújtott fülkés, kétajtós (Super Cab) kétajtós verzió is, a magyar piacon újonnan kizárólag négyajtós duplakabinosként kaphatók a speciális kivitelek, mert a felmérések szerint marginális lenne az igény másfajta változatra.

1. A sportos SUV-pótló járat

Ebben a kvartettben az MS-RT modellt szánják nagyvárosi vagánynak, motorsport múltra utaló dizájnelemekkel. Egyértelműen az aszfaltra termett, a 20 colos OZ Racing könnyűfém felniken az utcai mintájú gumik viszik hírét a látványos stílusának. Kézi kidolgozású orr-része a teljesen fényezett lökhárítókkal, bennük a méhsejt-mintázatú (szénszálas hatású) hűtőráccsal messziről is olyan kiállást kölcsönöz a régi-új pickupnak, hogy még hunyorítva is nehéz a melós autót belelátni, annál inkább egy amerikai stílusú életmód pickupot.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Alapját a meglévő Wildtrak adja, annak gazdag felszereltségét megőrizve, de az erőteljes sárvédőszélesítésekkel és feltűnő küszöbelemekkel látványosan megkülönböztetve attól.

Kizárólag a Frozen White fehér alapszínben, vagy a Sea Grey szürke és Agate Black fekete metálfényezéssel rendelhető meg.

Utasterében a bőrülések narancssárga varrása és a több helyen is visszaköszönő MS-RT logó vezeti meg a szemet. Bár a hat éve kapható Ranger nem tudja mindenben követni az aktuális divatot, ebben a változatban azért elég messze áll a haszonjárművek puritanizmusától.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Az MS-RT a Ford által minősített járműátalakító cég, amely régóta együttműködik már a gyártó motorsport-partnerével, az M-Sporttal, hatékonyan használva fel a rali világbajnokságon gyűjtött tapasztalatokat arra, hogy megalkossák a Ford haszongépjárműveinek látványosan módosított változatait. Létezik MS-RT kiadásban Transit Connect Van és Custom Van, illetve Ranger is most már. Valójában aki nem jár terepen, de igényli a platós autót, annak ez a tökéletes változat, feltéve, hogy az ára nem okoz gondot, mert bruttó 20 millió forintjával a legdrágább kivitel a Rangerek között.

2. Amikor a fő cél, hogy állja a sarat

Az MS-RT-vel ellentétben a Wolftrakkel a pickup nagyon más oldalát domborítja ki a Ford. Főleg olyan embereknek szánják, akik a szabadban dolgoznak és komoly tereptudást várnak el a munkagépüktől, ám ezzel együtt egy komfortos családszállítót is szeretnének. Mező- és erdőgazdálkodó, vagy outdoor sporttevékenységekkel foglalkozó emberek számára lehet jó választás. Itt minden a hétköznapi használhatóságról szól, lenyesték a túlzó dolgokat és meghagyták a praktikumot. A kerekek is 265/65 R17-esek, sokkal pénztárcabarátabb méretűek, mint a többieké.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Az XLT sorozatra épül a Wolftrak, és a négy közül az egyetlen, amiben az EcoBlue dízel szimpla turbós, így 420 Nm nyomatékot tud 1750-2500-as fordulat között. Kétség nem fér ahhoz, hogy a motor így is bőven elég a normál igényekhez, és a tereptudása is több, mint ameddig a mindenkori tulaj el meri majd vinni.

Talán egy fóliázást megérdemel újkorában, hogy a fényezést ne sértsék fel az erdei utakra belógó gallyak,

amik között éli majd jó eséllyel az élete nagy részét. Ára is igazodik a racionálisabb vonalhoz, az XLT kivitelhez képest 2 millióval drágábban, bruttó 13,7 millió forintért vihető haza.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

3. Vörösben és különleges extrákkal

Következzen a Stormtrak modell, amelynek Rapid Red fényezése az arra rímelő piros hűtőrács betétekkel együtt messziről is odavonzza az ember tekintetét. Ez is a célja vele a gyárnak, a Stormtrak ugyanis egy jól felszerelt, Wildtrak sorozatra épülő modell, ahol a megjelenés sokkal hangsúlyosabb szerepet kap. Itt az egyetlen választható motor a biturbós, 213 lóerős és 500 Nm-es kivitel a Mustangból ismert tízfokozatú automatával. Alapáron jár hozzá a LED fényszóró, az alsó védőelem, plusz a platóbélés raktérmegosztóval és az új, motoros csomagtérrolóval.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Utóbbit egyaránt lehet működtetni kulcsról, a kabinból, vagy közvetlenül a platóról is. Tartalmaz becsípődésvédelmet is, úgyhogy nem kell félni attól, hogy esetleg kárt tesz egy, a rakfelületről véletlenül kilógó tárgyban. További védjegye a sportos szélterelő, a fekete hátsó lökhárító és az egyedi felni, bent pedig a Raptorhoz hasonló bőrülések párnázatát szövetbetétek egészítik ki, természetesen a dombornyomású Stormtrak emblémával.

További optikai tuningként a belső felületek sötét grafit színűek, a kárpitok szegélyeit piros cérnával varrják.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Árulkodó a fényes fekete műanyaggal borított plató éle, hogy nem az erdő közepére szánták, de ha mégis erős terepre keveredne vele a tulajdonos, akkor sem jön majd zavarba, mert a hajtáslánca megegyezik a többi modellével, a dízelmotorból itt is száz lóerő feletti literteljesítményt préseltek ki, ami elméletileg 180 km/h-s végsebesség elérést is lehetővé teszi. A Wildtrak árát nagyjából 2,5 millió forinttal kell megtoldani, ha a bruttó 16,5 millió forinttól kapható Stormtrak mellett tennénk le a voksunkat.

4. Félverseny-futóműves vadorzó

A Ranger Raptor neve nem újdonság, korábban mi is teszteltük, és avatott terepezőknek mosolyt csal az arcára. Mindig is erős jelenléte volt az utakon, de a most bemutatott, korlátozott darabszámban gyártott Raptor Special Editiont egyenesen a Ford Performance részlege reszelte készre, hogy az outdoor-rajongók és megszállott off-roadosok méltó játékszert kapjanak. Ultra erős alvázához egyedi futómű kapcsolódik, elöl alumínium lengőkarokkal, hátul Watt-rudakkal támasztott, több lengőkarral megvezetett merev tengellyel, amikhez az útviszonyokhoz igazodó FOX gátlók adják a tűzijátékot.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Ezzel a terhelhetőség 545 kilóra csökken és vontatni is csak 2,5 tonnát tud, de ez valószínűleg kevésbé fogja zavarni a tulajokat.

Az XLT kivitelhez képest 150 mm-rel szélesített nyomtávú, 51 mm-rel emelt hasmagasságú Raptor SE megjelenését fokozza, hogy a lökhárítókat is karcsúbbra szabták, hogy a terepszögeket véletlenül se rontsa el. Piros vonószemekre számíthatunk, ha mégis elnyelné a laza talaj, bár a Grabber AT3 terepgumikon és az autó erején nem fog múlni egy necces helyzet sem. Belül sok vörös varrás és csak itt kapható Raceway Grey műszeregység teszi fel a pontot az i-re.

Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba
Ford Ranger (2021) menetpróba

Különböző menetmódjai közül a legérdekesebb a Baja, ami nevéhez hűen a nagysebességű terepezéshez optimális beállítást takarja. A Hungaroring off road részlegének a motocross pályáján bizonyította, hogy ez nem csak üres marketing, állandóan padlógázon, keresztben autózva, sokszor levegőbe emelkedő kerekekkel ugratva érzi igazán elemében magát. Valamit valamiért, a WLTP szabvány szerinti legalacsonyabb fogyasztása 10,7 liter, ami a többi Ranger 8,6 literes átlagánál jóval több, de aki 18,25 milliós alapárért ezt a modellt választja, valószínűleg együtt tud majd ezzel élni.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!