Tökéletes taxi lenne a Hungaroringen - Mercedes-AMG CLA 45S 4Matic+ teszt

Mercedes-AMG CLA 45s
Vágólapra másolva!
Megdöbbentő a külső, az utastér és a lemezek alatt dolgozó technika, így nem csak a Magyarországon gyártott autók közt, hanem a teljes kategóriában unikum az AMG 45s. Talán a benzingőzös őrület utolsó felvonásaként kapott rendszámot (a világ legerősebb széria kétliteres motorjával), és ha már így alakult, elvittük egy körre a sárga kupé-kombit. Az élmény még a papírformát is túlszárnyalta, igaz, kell kötni kompromisszumokat is.
Vágólapra másolva!

Affalterbach egy apró, álmos német település, nem mellesleg az elborult Mercedesek szülőhazája már 1967 óta, hiszen itt székel az AMG (Aufrecht und Melcher, Grossaspach). Ha vezetési élményről van szó, akkor nem kell a szomszédos tartományba átnézniük, legendás gépeket készítettek és nemcsak a motort piszkálják már, önállóan építették az SLS AMG-t vagy az AMG GT-t, és 2005 óta a cég a Daimler 100%-os tulajdona. Most úgy tűnik, hogy a szokásos elmebajra beszedtek valamilyen nyugtatót majd ráittak, mert ennek a CLA AMG-nek és a normalitásnak nincsen közös metszete.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

Meg sem próbál szerénynek mutatkozni

Nem tudom miféle meeting lehetett, amikor kiötölték, hogy ebből a divatosra húzott, Shooting Break-nek nevezett kompakt kombiból faragják ki a legújabb utcai pályaautót, de szívesen ott lettem volna. Az aktuális CLA-t már meglehetősen alaposan kiveséztük szedánként, akarom mondani négyajtós kupéként a hagyományos benzinessel, és kombiként, alias Shooting Break-ként a plug-in hibrid hajtással is. Felesleges tehát újra elmondani, hogy mennyire jól sikerült a második generáció formaterve, mert azt az olvasó is látja, de persze ennél az AMG páncélzatnál azért el lehet időzni.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

Látványosan le van ültetve, van szárny, diffúzor és négy AMG logós kipufogóvég, mellettük személyes kedvenceim az orron található fekete tüskék,

amelyek a kifinomult aerodinamikai csomag részei, de talán fontosabb, hogy rettentő agresszivitást sugároznak. Jól áll neki ez a sárga szín (hivatalosan napsárga uni fényezés), de nem tudok nem a fővárosi taxiállományra asszociálni róla, már csak azért is, mert egyre több a levetett, szabadjelző nélküli taxi is a forgalomban, napszítta kockás matricanyommal – pont ilyen volt a Priusom is, csak ugye más menetteljesítményekkel.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

Ebből sosem lesz taxi, mert 2050-re se hozná vissza az árát (csakis Hungaroring élményjáratként), pedig mekkora lenne a döbbenet, amikor megérkezik utasért a Blahára. Már a hagyományos CLA belseje is lenyűgözött, ez pedig a másik véglet, plafonig extrázva, így keresni kellett az államat a közel egymillió forintos Performance ülések alatt. A két darab 10,25-ös kijelzőt végtelenül sokféleképp lehet az igényeinkre szabni, ahogy a szélvédőre vetített kijelző (HUD) is ügyesen személyre szabható, egyszerre lehet például a navigációt, a G-erőket és a felismert táblákat nézegetni itt.

Kagylóülések és új kapcsolók a kormányon

Gyönyörűek a légbeömlők, sok a fém és a bőr, de a leglátványosabb egyértelműen a hasított bőr kormánykerék a fém váltófülekkel, ezt vinném, ha lehetne az Opelembe, milyen remekül is mutatna egy kishaszongépjárműben. Legdrágább extrája a már emlegetett két első AMG Performance ülés, amelyet elektromosan lehet magunkra hajlítani és biztonsági öv nélkül is úgy fognak, hogy fejre állítva se esnék ki belőle. A menüt szokni kell, de egy idő után kézre áll, az AMG verzióban van köridő és gyorsulásmérő, sőt, egy rakás versenypályát is ismer, ahol el is menti a mért köridőket.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

A CLA AMG egy tömb, amit nem lehet még erőszakkal sem nyekergésre, nyöszögésre bírni, érzésre kalapáccsal se tudnék a középkonzolon semmit tönkretenni. Egyetlen kivételek a kormányon található menetkapcsolók, ahonnan a vezetési módot vagy az adaptív felfüggesztést lehet állítani. A két kis kijelző látványos extra, de olyan, mintha utólag és nem a kecskeméti gyárban lett volna ide felpattintva, nyekereg, nyöszörög, attól féltem, hogy letörik.

Botrányosan alacsony az üléspozíció, ahogy sportoláshoz illik, viszont azért ez nem egy S-osztály, 90-100 kg felett már szűkös lesz.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

Simán el lehetne képzelni hátra bukócsövet és négypontos Sparco övek rögzítőpontjait (biztosan lesz néhány ilyen átalakítás utólag), de az utcai CLA Shooting Breakben a hátsó sorról sem kell lemondani. Nyilván az alapmodellekhez hasonlóan korlátozott a fejtér és szűk az ajtónyílás, az első kagylóülések miatt pedig keveset lehet látni a száguldó aszfaltcsíkból. Viszont leghátul 505 liternyi raktérbe lehet pakolni, tehát akár 3-4 személy, vagy egy kisebb család csomagokkal együtt tud nagyon gyorsan meg tud érkezni a Mercedesszel oda, ahova kell.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

Félelem és rettegés kétezer köbcentiből

Ha csak annyit mondok, hogy négyhengeres és kétliteres a motor, az már-már annyira unalmasan hangzik, hogy az ember hajlamos legyinteni rá, pedig mekkora hibát követne el, ha így tenne! Ez itt ugyanis a világ legerősebb sorozatgyártású négyhengerese, 421 lóval és 500 Nm-rel. Ha jól számolom, ez azt jelenti, hogy literenként 210 lóerőt tud, ami teljesen elmebeteg és világrekord-közeli adat. 3,9 másodperc alatt van százon, ez már az a kategória, amikor a sofőr és az utasok is csak káromkodva kapaszkodnak, de például a legújabb BMW M3 Competition 510 lóval sem tud ennél gyorsabb lenni.

Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s
Mercedes-AMG CLA 45s

A végsebesség 270 km/h, ezt nyilván nem tudtam itthon kipróbálni, de simán elhiszem neki, hiszen 100-ról is ugyanazzal a lendülettel indul meg, mint álló helyzetből.

Egyébként egy igazi remekmű a motor, amit az AMG megfordított, így a szívósor van elöl,

emiatt rövidebb úton tölt és a gázokat sem kell kilométer hosszan vezetni hátra. Nem csoda, hiszen a kettős megfúvású turbó 169 000 percenkénti fordulatot is ki kell, hogy bírjon, illetve 2,1 baros töltőnyomást. Külön hűtőkört kapott a motorblokk, a hengerfej és a turbó kenése, emellett a turbót vízzel és menetszéllel is hűtik.

Cikkünk folytatódik, kérjük lapozzon!