A Seres és a DFSK széles termékpalettával érkeznek hazánkba, még az idei évben. A magyarországi nyitással párhuzamosan további 11 európai országban egyszerre kezdik meg terjeszkedésüket. A személyautók mellett megjelennek a kishaszonjárművek is (dobozos és platós kivitelben egyaránt), az autókat a lehető legváltozatosabb hajtásláncokat kínálják annak érdekében, hogy minden ügyfél igényét kielégítsék, a megfizethető kategóriától a nagyteljesítményű modellekig. Testvérmárkák révén értékesítésük közös szalonban történhet, ami a jövőbeli márkakereskedők és ügyfelek számára is rendkívül előnyös.
A Duna Autó Cégcsoport célja, hogy az első Seres-DFSK szalonok még 2024-ben megkezdjék az értékesítést. Ebben az évben 4-6 márkakereskedést terveznek nyitni Magyarországon, míg 2025-re ezt a számot 10-15-re növelnék. A magyar piacban rejlő potenciált és bizalmat hűen tükrözi, hogy az óbudai cégcsoport az első teljes évre 1%-os piaci részesedési célt tűzött ki, amely az egyedülállóan változatos modellpalettával minden bizonnyal megvalósítható.
A Seres négy modellből álló kínálatában csak zöld rendszámos (tisztán elektromos és hatótávnövelős elektromos) autók lesznek, míg a DFSK választékában a hagyományos és elektromos meghajtású járművek egyaránt megtalálhatóak. Utóbbi kezdetben három személyautó típussal és négy kishaszongépjárművel érkezik.
Magyarországra érkező SERES modellek:
SERES3 BEV
SERES5 BEV
SERES5 REV
SERES7 REV
Magyarországra érkező DFSK modellek:
Személyautók
DFSK 500 (ICE)
DFSK 600 (ICE)
DSFK E5 (PHEV)
Haszongépjárművek
DFSK C31, C35 (ICE)
DFSK EC31 (BEV)
DFSK EC75 (BEV)
Seres
A márkanév ógörögül a „selyem földjét” vagyis Kínát jelenti, de ez az öt betű mögöttes tartalmat is magában hordoz, egyszerre utal az innovációra és az elektromos járművek fejlesztésére (S – Silicon Valley, E – Electric Vehicle, R – Range-extended). A 1986-ban alapított márka 2023-ban több mint 150 ezer db alternatív meghajtású járművet értékesített és Kína TOP 500 vállalata között tartják számon. A Seres 2016-ban alapította meg az amerikai Szilícium-völgyben a globális K+F központját, amely az elmúlt években számos eredményt ért el. Itt fejlesztettek ki többek között egy új akkumulátor-kezelő rendszert, modernizálták a hőkezelést és a többszörös akkumulátor-védelmet, valamint innen származik a Seres új négymotoros vezetési platformja, aelektromos hajtási technológiája, és a hatótávnövelő platformja is. Jelenleg több mint ezer kínai/amerikai műszaki szabadalom van, amelyeket a Seres már bejelentett vagy megszerzett. A Seres Kínában és az Egyesült Államokban megvalósította az új energiahordozó elektromos járművek gyártásának kettős elrendezését, létrehozva az ipar 4.0 szabványos intelligens gyárakat. A márka európai terjeszkedését az Amszterdamban létrehozott, közel 50 fős értékesítési és marketing központ irányítja, de 2023 végén létrehoztak egy egész kontinenst kiszolgáló központi alkatrészraktárat is.