Szélvészgyors, de ezt nem kürtöli világgá - Porsche 911 GT3 Touring galéria

Forrás: Porsche
1/18
Talán még a Porsche sem gondolta volna, hogy ennyire népszerű lesz az előző 911 GT3-hoz 2017-ben, a modellfrissítés után megjelent Touring csomag, amely hamarosan a rajongók kedvence lett. Pontosan ezért az új GT3-ból is kötelező volt kihozniForrás: Porsche
Forrás: Porsche
2/18
A német gyártó ugyanis végre egy olyan GT modellt alkotott meg, amelyet nem a versenypályákra, hanem közúti használatra fejlesztettek kiForrás: Porsche
Forrás: Porsche
3/18
Bár a Touring a kihegyezett, szívómotoros, könnyített GT3-ra épült, mégis sokkal alkalmasabb volt hétköznapi autónak, mert megszabadították a hatalmas hátsó szárnytól, amely nem csak feltűnő volt, de a gépi mosást és a kilátást is lehetetlenné tetteForrás: Porsche
Forrás: Porsche
4/18
A vezetés örömét keresők kedvéért csak kézi váltóval is gyártották, amely követlenebb kapcsolatot biztosít az autóval, mint a dupla kuplungos PDK, bár ennek az ára néhány tizedmásodperc volt a köridőkben és a gyorsulásméréseknélForrás: Porsche
Forrás: Porsche
5/18
A 911 GT3 Touring azok választása volt, akik egy viszonylag feltűnésmentes, visszafogott megjelenésű 911-esre vágytak, úgy, hogy a versenygénekkel rendelkező GT3-technikáról ne kelljen lemondaniForrás: Porsche
Forrás: Porsche
6/18
A nagy hátsó szárny hiánya miatt kicsit jobb a légellenállás, ezért 318 helyett 320 km/h a végsebességForrás: Porsche
Forrás: Porsche
7/18
Az oldalablakok köré fényesen csilligó, eloxált alumíniumból készült csík került az elegancia jegyében. Ilyesmi egy normál GT3-hoz nem rendelhetőForrás: Porsche
Forrás: Porsche
8/18
Kézi váltóval 1418 kg-ot nyom a GT3 Touring, PDK-val 1435-öt - ugyanannyit, mint a sima GT3Forrás: Porsche
Forrás: Porsche
9/18
Elöl 20, hátul 21 colosak a központi anyás, kovácsolt felnikForrás: Porsche
Forrás: Porsche
10/18
A fix GT3 hátsó szárnyat egy visszafogottabb, automatikusan kiemelkedő, kisebb szárny váltotta leForrás: Porsche
Forrás: Porsche
11/18
A négyliteres boxer akár 9000-es fordulatszámig is elforgathatóForrás: Porsche
Forrás: Porsche
12/18
A WLTP átlagfogyasztás 12,4.-13,3 liter benzin 100 km-enForrás: Porsche
Forrás: Porsche
13/18
Az új GT3 jellegzetessége, a légbeömlőkkel ellátott, karbon csomagtérfedél (természetesen elöl, mert hátul a motor van) a Touringról sem hiányzikForrás: Porsche
Forrás: Porsche
14/18
Az első Porsche, amit Touring emblémával láttak el, az 1973-as 911 Carrera RS volt. Nemrég a 718 Boxsterből és Caymanból is megjelent T verzióForrás: Porsche
Forrás: Porsche
15/18
3,9 másodpercig tart a százas sprint kézi váltóval, ami 0,5-tel rosszabb a PDK-s GT3 idejénél. Az új, kettős keresztlengőkaros első futómű a Touringban is benne vanForrás: Porsche
Forrás: Porsche
16/18
Sötétítettek a hátsó lámpaburák, középen vezették ki a dupla kipufogótForrás: Porsche
Forrás: Porsche
17/18
A GT3 puritán műszerfala helyett itt teljes bőrkárpitozás jár parforált bőrrelForrás: Porsche
Forrás: Porsche
18/18
Karbonvázas kagylóülések a súlycsökkentés érdekébenForrás: Porsche