Borostyán indexbúra és klasszikus, 16 colos alufelni jelzi a korai évjáratot, a fényszórók külön törlőt és mosót kaptak. Népszerűek voltak a fekete és szürke színekForrás: Retro Mobil
2/22
Új stílust hoztak a téglalap helyett trapéz alakú hátsó lámpák, az ötletet adó W124-gyel ellentétben alul tolatófényt is tartalmazó fehér sáv kötötte össze őketForrás: Retro Mobil
3/22
Masszívak az ajtók, csukásnál nagyjából 1 centiről motor húzza őket a helyükre. Ez az extra korosodva a típus egyik gyenge pontjaForrás: Retro Mobil
4/22
Ezek a szokatlanul vastag, 0,6 centis üvegek nem golyóállók, csak hő- és hangszigetelők, de léteztek páncélozott W140-esek isForrás: Retro Mobil
5/22
Bőrborításúak és fűtöttek a fotelek, a poroltó extrafelszerelés. Néhány példányba anno baseballütőt is tettek kétes tulajdonosaik...Forrás: Retro Mobil
6/22
Motorosan állíthatók a hátsó ülések és a fejtámlák is, két személy maharadzsai kényelemben utazhatForrás: Retro Mobil
7/22
Egy alagút rostélyain jut hátra a hideg levegő, három évtizeddel ezelőtt ez ritka szolgáltatása voltForrás: Retro Mobil
8/22
Motoros a tolótető, ami a szakértők szerint gyakori használatnál, kevés karbantartásnál hajlamosak beázniForrás: Retro Mobil
9/22
Íme, a Mercedes-Benz első tizenkét hengeres benzinmotorja. Bosch LH-Jetronic injektor táplálja, városban 20 litert is fogyaszthatForrás: Retro Mobil
10/22
Tisztítóbrigád: egy nagyobb fő és egy kisebb segéd ablaktörlő tartja tisztán a szélvédőt, mindkettő süllyesztett és balról indulForrás: Retro Mobil
11/22
Alaktényezőjét 0.3-ra faragták le, oldalát (a lökhárítókkal egy vonalban) a jellegzetes Sacco-deszkák díszítik. A rövid kivitel tengelytávja is több mint három méterForrás: Retro Mobil
12/22
Vitathatatlan a tekintélye, a Bálnán jelent meg először a kisebb és lekerekítettebb hűtőrács (azóta a csillag a motorháztetőn áll)Forrás: Retro Mobil
13/22
Klasszikus Mercedes-Benz műszerfal sok kapcsolóval, analóg műszerekkel, faberakásokkal, már vezető- és utasoldali légzsákkalForrás: Retro Mobil
14/22
Minden információ könnyen leolvasható, a 250 km/h-s leszabályzáshoz skálázták a sebességmérőt. Analóg a kilométerszámláló, digitális a fedélzeti számítógép kijelzőjeForrás: Retro Mobil
15/22
Az alsó karon az index és ablaktörlő, a kisebb felsőn a tempomat kapott helyetForrás: Retro Mobil
16/22
Ezzel az elmés kapcsolóval az ajtóborításon a vezetőülés mindhárom részét külön mozgathatjuk, és három memóriába táplálhatjukForrás: Retro Mobil
17/22
A plafonra is jutottak kapcsolók, a belső világításé és a tetőablakéForrás: Retro Mobil
18/22
Kétzónás klímavezérlő panel és minőségi Becker Mexico rádiómagnó foglalja el a középkonzolt, a váltókar mellett az ablakvezérlők láthatókForrás: Retro Mobil
19/22
Ha elfordítjuk a kulcsot, automatikusan előcsúszik ki a csomagtérfedél fogantyújaForrás: Retro Mobil
20/22
Fél köbméteres a csomagtér, rengeteg holmit el tud nyelni. Néhány példányt utólag gázosítottak, ezt szerencsére nemForrás: Retro Mobil
21/22
Íme, a tolatóradar elődje: hátramenetbe kapcsoláskor „célzótüskék” emelkednek ki a kocsi két sarkábólForrás: Retro Mobil
22/22
Nyolc év alatt mindössze 3286 darab 600 SE készült (a nyújtott SEL kivitelből közel tízszer ennyi), a teljes kínálat legnépszerűbb modellje bő 97 ezer példánnyal a 300 SE voltForrás: Retro Mobil