Újabb médiacéget vett az econet.hu

Vágólapra másolva!
Ismételten médiafelvásárlásról számolt be az Est Média Csoport megszerzése után a tőzsdén is jegyzett econet.hu Nyrt. A társaság közleményben tudatta, hogy tulajdonába került a stabilan nyereséges, holland Boomerang Média.
Vágólapra másolva!

A Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészének akvizícióját tulajdonképpen a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata, az Emerging Media Group Kft. hajtotta végre. A vételár 806 000 euró, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.

Az 1997-ben alakult Boomerang Media úgynevezett indoor specialista, amely beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozik, ingyenes képeslapjaival (Freecard) és beltéri plakátjaival meglehetős ismertségre tett szert. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklám piac jelentős, 20 százalék feletti részesedéssel bíró szereplője. A Boomerang Reklám Kft. érdekeltségébe tartozik az elsősorban ingyenes programmagazinokat terjesztő Exit Point Kft. is.

A héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltérireklám-piac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi le - emeli ki az econet.hu. A két azonos tevékenységű cég önálló piaci szereplőként működik tovább.

Az econet.hu részvényei komolyabb forgalomban pénteken kora délutánig több mint 7 százalékot erősödve 118 forinton álltak. Egy bennfentesnek minősülő személy csütörtökön 66 ezer darab econet.hu Nyrt. törzsrészvényt vásárolt 110,11 forintos átlagáron. A vásárlás a zután történt, hogy az econet szerdán bejelentette, tulajdonrészt szerzett a Pesti Estben.